• Ik zat gisteren zo naar de tv te kijken. Je wil niet weten welk programma. En in dat programma zeiden ze dat je je maagendenvlies kan laten herstellen.
    Eerlijk gezegd vind ik dat wel goed want in vele godsdiensten, culturen mag je geen seks voor het huwelijk hebben. En als je nu voor je huwelijk seks hebt of je maagdenvlies scheurt door één of andere reden dan kan je dat weer laten herstellen en dan is iedereen weer blij.
    Wat vinden jullie daarvan?

    dat vind ik heel raar
    als je sex hebt gehad ben je gewoon geen maagd meer vind ik


    To The Stars Through Adversity

    Hmm.. god ziet alles (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ik vind ht dom x) komaan seg ga je nu je geld geven aan iets, dat later toch weer breekt o_O + als het al is gebrokn is geweest (dus het is kapot x) ) dan doet het de volgende keren minder pyn denk ik x') ..als je het dan nog is laat herstellen..

    mm najah ik vind het dom x)
    Xx

    btw wat CUTExDIAMOND zegt->agree:Y)x)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    ik vind ht dom x) komaan seg ga je nu je geld geven aan iets, dat later toch weer breekt o_O + als het al is gebrokn is geweest (dus het is kapot x) ) dan doet het de volgende keren minder pyn denk ik x') ..als je het dan nog is laat herstellen..

    mm najah ik vind het dom x)
    Xx

    btw wat CUTExDIAMOND zegt->agree:Y)x)

    Wat is daar nu dom aan? Als je nu uitgehuwelijkd word en je hebt seks gehad en die man waar je mee trouwt komt dat te weten op je huwelijksnacht omdat je niet bloed terwijl je seks met hem hebt dan gaat dei man boos zijn. En dan gaan er generaties kapot.
    Ik vind het juist heel erg goed dat dat kan.

    En in dat programma toonden ze een meisje die dat ging laten doen. Omdat ze had seks gehad met een man en moest uitgehuwelijkd worden en dus moest ze maagd blijven totdat ze getrouwd was. En dat meisje zei zelf dat als iemand ging ontdekken dat ze maagd was dat er generaties dood gingen gaan. Ze deed het voor haar familie.

    Ik vind het goed dat het kan, want in sommige culturen word een meisje gedood als ze geen maagd meer is en het is dan nog niet eens illegaal in die landen,, want het word gezien als eerwraak!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    niet iedereen bloedt als ie seks heeft gehad.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    niet iedereen bloedt als ie seks heeft gehad.

    Inderdaad en ik vind het idee om dat te laten herstellen heel stom.
    Ik vind je geen maagd meer bent wanneer je de eerste keer seks hebt gehad, of je je maagdenvlies nu laat herstellen of niet. :X


    Let the Night embrace you

    cool dat ga ik ook proberen, hoe doe je dat ? x'D
    nee even serieus, hoe kan je maagdenvlies nou scheuren door een of andere reden :8


    -

    Wetenschappers ofzeu hebben gezegt dat het bewezen is dat er géén maagdenvlies is.


    Scream for mercy!

    viedeogame schreef:
    cool dat ga ik ook proberen, hoe doe je dat ? x'D
    nee even serieus, hoe kan je maagdenvlies nou scheuren door een of andere reden :8


    seks, soms van een tampon.. chirurgische ingreep

    noem maar op :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    seks, soms van een tampon.. chirurgische ingreep

    noem maar op :]

    ik wou een heel verhaal neerzetten maar ik kan mijn gedachten niet goed verwoorden dus zet ik dit hier neer:
    duh, die dingen lijken me nogal logisch.


    -

    Dit weet ik eigenlijk al een paar jaartjes, and I dont care =']


    Life is hard and then we die

    Gaan je ouders dan kijken of je nog maagd bent in zulke familie's? :X Uuuuhl, "Kom eens meissie, papa wil even wat bekijken"


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Enchant schreef:
    Wetenschappers ofzeu hebben gezegt dat het bewezen is dat er géén maagdenvlies is.


    Meen jij dat nu? O_o


    You'll never dream alone. <3