• als je nu al aan het werken bent ervoor :O

    (ik begin pas op 2 september)

    srs, ik heb al zeer veel theatervoorstellingen opgezocht, opgeschreven waarom ik die wil zien, etc etc (voor drama)

    en dansvoorstellingen en begin zelfs al kleine choreografieën te verzinnen voor als ik dezelfde leraar als vorig jaar heb (voor dans). En normaal heb ik hekel aan dat vak.

    en voor de rest kan ik nog niks doen D:

    jawel, ik ben dodelijk verveeld.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    geniet nog maar van je vrijheid :') zodra je één stap in de school zet heb je er gelijk spijt van


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Had ik jouw instelling maar. Ik moést nog wat doen voor school deze vakantie. Ik krijg namelijk spaans na de vakantie -vorig jaar koos ik het niet, dus nu heb ik een achterstand- dus ik moet het deze vakantie doorlezen etc. Maar ik heb het nog niet eens aangeraakt. + ik weet niet eens wanneer ik naar school moet. Ik faal wel heel erg..

    Het enige wat ik aan school heb gedaan in de vakantie is boeken kaften :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ... als je stiekem al alles gaat invullen in je agenda waarvan je al zeker weet dat het erin moet komen te staan :'D

    (zo weet ik bv al dat ik iedere ochtend 2 uur hoofdonderwijs zal krijgen, maar de rest van mijn rooster weet ik nog niet, dus alleen dat staat ingevuld :'D )


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heb ik ook wel. Ben vroige week donderdag begonnen met engels, frans en spaans te leren.
    Engels was herhalen, frans is terug leren eigenlijk. xD Heb echt niets van frans onthouden de afgelopen 6 jaar.
    En Spaans is ook leren. Heb nog nooit Spaans gehad. Ö
    Maar ik doe die talen een beetje voor mezelf en niet voor school. :p Ok, ook wel voor school.
    Maar ik wil mijn Engels heel goed kunnen, net alsof het mijn moedertaal is. :p
    Frans wil ik nu ook goed kunnen, want voor mijn beroep dat ik van plan ben te gaan beoefenen, moet ik heel goed Frans kennen. :p
    En Spaans wil ik gewoon leren omdat dat de 2de taal is in de VS. xD
    En het belangrijkste waarom ik dit doe is... Ik verveel me dood.
    Nu kijk ik wel een beetje uit naar 1 september, maar ik denk dat ik weer vakantie wil van zodra het 1 september is. xD


    Take me to wonderland

    Pritchard schreef:
    Ik moet donderdag terug en ik probeer zoveel mogelijk te genieten van de laatste dagen (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kan niet wachten totdat ik naar school ga over anderhalve week.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Pritchard schreef:
    Ik moet donderdag terug en ik probeer zoveel mogelijk te genieten van de laatste dagen (:


    Save me from myself.

    Taize schreef:
    ...als je niet kan wachten tot je je boeken krijgt zodat je kan gaan kaften.
    - schuldig.

    Ik was zo blij toen ik mijn boeken kreeg en zag dat ik geen Grieks meer in mijn pakket had. Ik houd gewoon van mijn schoolboeken!! Geschiedenis en Aardrijkskunde zijn bij mij al vluchtig doorgelezen en alles is meteen na binnenkomst gekaft!!
    *nolifer* :P
    Ik kan serieus niet wachten tot volgende dinsdag! Dan heb ik mijn rooster en volgende woensdag eerste schooldag!!!