• Een massagetherapisteiemand heeft zojuist mijn polsen ingetaped en daarvoor zo'n plakspray gebruikt. En nu plakken mijn handen en over een uur mag ik pas weer mijn handen wassen. Wat een feest.
    Ik hoop nu wel dat het eeuwige circus van mijn polspijn wordt verholpen. Dat duurt ook al te lang naar mijn mening.
    Dus, hoe gaat het ermee?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mooi, hopelijk komt het goed met je polsen.

    Ik ben vanavond naar de film Godzilla geweest.


    26 - 02 - '16

    Sterkte met je polsen.

    Ik heb me de hele dag opgesloten in mijn kamer om te leren. :')


    Take me to wonderland

    Die tapes zijn vervelend. Ik had dat eens rond mijn voet en die was er al binnen het uur afgevallen.

    Ik ben een studie aan het houden van de verschillende dekken op de Titanic, want ik heb een fout gemaakt in mijn verhaal. Gelukkig was het nog niet geactiveerd.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 22:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ah bah, wat irritant.. Maar als het helpt is het 't waard neem ik aan ^^

    Lekker lang weekendje nu, beetje bijkomen en huiswerk/leerwerk inhalen op een fijn tempo (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Irritant is dat, sterkte met je polsen!
    Ik heb mijn avond nuttig besteed met het schrijven van Wolfstar :Y)


    -

    Dat is vervelend. Hopelijk komt het nu wel goed met je polsen. Als je ooit weer zo'n plakspray op je krijgt, dan zou ik aan diegene (die het bij je op spuit) vragen of hij/zij het van je handen wil af halen.

    Ik ben maandag naar de pedicure geweest, maar mijn teen ziet er nog steeds niet zo uit als zou moeten.


    Physics is awesome

    Veel sterkte met je pols! Vaak duren massage/fysiotherapieën onwijs lang (voor je gevoel)..

    Ik had vandaag twee herkansingen en zat onafgebroken van 8:30 tot 12:30 toetsen te maken en was eten en drinken vergeten. En moest erna naar de dokter dus ben nu bezig met zo weinig mogelijk (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik moest 'massagetherapisteiemand' twee keer lezen voor ik begreep wat er stond, haha. Sterkte!

    Ik zou vandaag een toets doen op school maar mijn begeleider/leraar-iets had zich heel slecht voorbereid dus toen kon ik die toets, waar ik best veel stress over had, niet doen. Maar verder was mijn dag wel fijn. Oh, en ik heb sinds kort weer zin om te schrijven which is great (((:

    Ik heb ook al een dik halfjaar last van mijn rechterpols. Dit doet me eraan herinneren dat ik ook nog een afspraak bij de dokter moet maken. Jij in ieder geval veel sterkte! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hopelijk helpt het dan! Zeker als het voor je gevoel lang duurt, dan is dit alleen nog maar frustrerender. Succes er mee, in ieder geval!
    Ik ben een beetje op van een dag met pijn lopen door een paar verrekte spieren, maar mijn SE-week is sinds 13:40 officieel achter de rug, dus dat is goed nieuws!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."