• Hi guys!
    Sinds een tijdje al begin ik steeds meer schijt te krijgen aan mensen & wat ze ervan vinden als ik me anders kleed dan de normale mode zeg maar. Ik begin steeds meer mijn eigen smaak te ontwikkelen, ik durf ook meer.
    Ik denk wel dat jullie hebben gehoord van de trend 'dip dye'. Dat is nu best wel erg in en veel beroemdheden en ook een vriendin van mij op school heeft het gedaan, roze. Het staat haar echt geweldig!


    Zoiets, maar dan heb ik iets donkerder haar, niet dát soort krullen & ik wil ook geen paars.
    Maar, wat ik wél wil is niet echt mijn haar dip dyen, want daar ben ik toch een beetje een schijterd voor, maar mijn haar alleen twee strepen aan de onder kant, mijn onderste laag. Die lokken wil ik dan in vlechtjes dragen. Ik heb er even een foto van gemaakt om het wat duidelijker te maken.


    Ik heb even mijn meeste haar weggedaan naar achter zodat het wat duidelijker is, maar zo ongeveer wil ik het wel.
    Nu wil ik jullie mening: is dat leuk of niet? Ik wil het namelijk wel echt heel graag. Wel met uitspoelbare verf, maar die heeft mijn nicht nog. (Die het ook laatste gedaan heeft.)
    Zeg het maar!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is echt leuk! Normaal ben ik niet zo van die kleurtjes, maar in dit geval is 't wel leuk [: Ik zou gewoon beide kanten doen (cat) En combineren met een ander kleurtje? 8) Doen, doen, doen! Ik vind 't echt iets voor jou _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinds een tijdje al begin ik steeds meer schijt te krijgen aan mensen & wat ze ervan vinden als ik me anders kleed dan de normale mode zeg maar.


    Objection. Je gaat nu doen wat de helft van de jonge bevolking nu gaat doen en wat celebrities doen. Het is een trend, en therefore heb je geen schijt aan de mensen. Maar k. Ik vind het leuk staan bij een select groepje mensen, en niet bij die blonde die je in je eerste post neer hebt gekwakt. Dat lijkt alsof ze twee kwasten in haar haar heeft gehangen. Bij kort haar vind ik een dip dye leuk staan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Laserquest schreef:
    (...)
    Foto? :D
    ¨


    Zo was het toen het net was, begin in de zomervakantie, maar toen het veel lichter was geworden ook meer aan de bovenkant zegmaar, werd het veel mooier aangezien het meer overliep en niet leek van BRUIN BAM ROZE, zoals op deze foto snap je hahaha.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 17:02 ]

    Hooligan schreef:
    (...)¨


    Zo was het toen het net was, begin in de zomervakantie, maar toen het veel lichter was geworden ook meer aan de bovenkant zegmaar, werd het veel mooier aangezien het meer overliep en niet leek van BRUIN BAM ROZE, zoals op deze foto snap je hahaha.

    Waaauw, ziet er super vet uit joh!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Laserquest schreef:
    (...)
    Waaauw, ziet er super vet uit joh!

    Yehhhh thanks. Ik had het wel bij de kapper gedaan (krul) Ik weet niet of je het zelf gaat doen of zoals ik bij de kapper, maar succes en ik zou het zeker doen (:

    Ik vind het mooi, maar ik zou het zelf niet doen :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hooligan schreef:
    (...)
    Yehhhh thanks. Ik had het wel bij de kapper gedaan (krul) Ik weet niet of je het zelf gaat doen of zoals ik bij de kapper, maar succes en ik zou het zeker doen (:

    Ik ga het denk ik zelf doen - met mijn nichten - aangezien het maar twee plukjes zijn en ik niets hoef te bleken gelukkig. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ging naar een kapper waar ze allemaal gekke dingen deden met je haar. Niets was hun te gek. Ik heb er 2x een regenboog in laten verven en 1x m'n haar wit laten maken ^^ Een keer was er ook een meisje, die had stijl haar, en die wilde 2 roze plukken, zoals jij die vlechtjes hebt maar dan gewoon los en roze. Dat stond echt zó leuk.
    Ik zou het gewoon doen, heb jij ff schijt op de mening van anderen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je moet dip dyen Shireen!
    Ik had vroeger ook roze en blauw in m'n haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zie de foto's niet? =(
    Ik wist niet eens wat dipdye was, heb het even opgezocht en whuuut? Dat is zoals mijn haar, haha. Ik heb flashy roze, met kleurstof die er na twee weken uit is (helaas) maar gelukkig is het best goedkoop en helaas weet ik geen andere haarkleurmerken met flashy roze en dat was iets wat jou niet kan schelen?
    Ik vind dat je gewoon moet doen. Ik heb nu ook ontzettend veel shit door mensen die mijn stijl niet aprrecieeren, maar love, je leeft maar één keer en je hebt dus maar één kans om het goed te doen. Just do it. ;D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik vind dip dye echt gaaf, maar niet met felle kleuren :x Maar het is jouw haar, dus als jij het leuk vind, moet je het gewoon doen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Failish schreef:
    Ik zie de foto's niet? =(
    Ik wist niet eens wat dipdye was, heb het even opgezocht en whuuut? Dat is zoals mijn haar, haha. Ik heb flashy roze, met kleurstof die er na twee weken uit is (helaas) maar gelukkig is het best goedkoop en helaas weet ik geen andere haarkleurmerken met flashy roze en dat was iets wat jou niet kan schelen?
    Ik vind dat je gewoon moet doen. Ik heb nu ook ontzettend veel shit door mensen die mijn stijl niet aprrecieeren, maar love, je leeft maar één keer en je hebt dus maar één kans om het goed te doen. Just do it. ;D

    Soms kan je ze gewoon kopen in een winkel en je kan ze bestellen bij londonmode.nl ofzo, bij attitudeholland dacht ik en er is een winkeltje in Lelystad en die verkoopt het ook, daar haalde ik het altijd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omfg, ik wil dat ook doen, maar ik mag niet van mijn mama -.- MAAR DOEN! En ik draag ook heel vaak zulke vlechtjs (krul)


    Olive

    Failish schreef:
    Ik zie de foto's niet? =(
    Ik wist niet eens wat dipdye was, heb het even opgezocht en whuuut? Dat is zoals mijn haar, haha. Ik heb flashy roze, met kleurstof die er na twee weken uit is (helaas) maar gelukkig is het best goedkoop en helaas weet ik geen andere haarkleurmerken met flashy roze en dat was iets wat jou niet kan schelen?
    Ik vind dat je gewoon moet doen. Ik heb nu ook ontzettend veel shit door mensen die mijn stijl niet aprrecieeren, maar love, je leeft maar één keer en je hebt dus maar één kans om het goed te doen. Just do it. ;D

    Thanks for the motivating words :D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Orphan schreef:
    Omfg, ik wil dat ook doen, maar ik mag niet van mijn mama -.- MAAR DOEN! En ik draag ook heel vaak zulke vlechtjs (krul)

    Ik moet het ook nog vragen, maar ik denk dat ze het geen probleem vinden als ik verf gebruik die je er na een aantal weken uitspoelt. (: Heb je dat al gevraagd?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?