• Hallo iedereen, ik wil graag een story gaan lezen dus ik ben benieuwd wat jullie allemaal in petto hebben!
    Mijn eisen
    - GOED Nederlands
    - Geen Justin Bieber of Harry Potter
    - Het liefst onbekende personen of one direction :D
    - Geen science fiction of horror.
    - Een al een flink aantal hoofdstukken

    Dus kom maar op :D & alvast bedankt

    Geen Harry Potter. & Ron Weasley dan? (A)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 13 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gaelic schreef:
    Geen Harry Potter. & Ron Weasley dan? (A)

    Hahaha, ik volg geen Harry Potter dus ik heb geen idee waar het over gaat dus het is een beetje lastig allemaal xD. Dus nee liever ook geen Ron Weasley

    @NurseJoy, ik ga even een beginnetje maken :D

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 18:50 ]

    Bringin' on the fire • Zayn Malik. van uneventful dit is de linkk

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 18:50 ]


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Het verhaal ´Cursed Gifts´ van ´Horan´ is echt helemaal geweldig! Die is goed nederlands en gaat over One direction! Echt een aanrader!!


    You never fail, unless you keep trying...

    WhoYouAre schreef:
    Het verhaal ´Cursed Gifts´ van ´Horan´ is echt helemaal geweldig! Die is goed nederlands en gaat over One direction! Echt een aanrader!!


    Awh thanks! Ik zal zo even lezen :D

    Without schreef:
    Bringin' on the fire • Zayn Malik. van uneventful dit is de linkk


    like she said hihi, het is one direction alleen niet zoveel hf's -vijf-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ladies, Bugs & Ladybugs (51 hoofdstukken) en Klaprozen (11 hoofdstukken, maar wel van rond de 1000 woorden) van mij lopen nog, This is War (60 hoofdstukken) is afgelopen. Ze gaan allemaal over onbekende personen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NUTS schreef:
    (...)
    Hahaha, ik volg geen Harry Potter dus ik heb geen idee waar het over gaat dus het is een beetje lastig allemaal xD. Dus nee liever ook geen Ron Weasley

    @NurseJoy, ik ga even een beginnetje maken :D


    Dat zou leuk zijn :Y)
    Als het je niets lijkt mag je dat eerlij kzeggen :) Laat het me weten of jet iets vind of niet, okay? ^^ xx


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh crap, denk dat die van mij iets te gewelddadig is :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn story?Maar die ken je al hè haha


    All I have in life, is my imagniation.

    NUTS schreef:
    (...)
    Hahaha, ik volg geen Harry Potter dus ik heb geen idee waar het over gaat dus het is een beetje lastig allemaal xD. Dus nee liever ook geen Ron Weasley

    @NurseJoy, ik ga even een beginnetje maken :D


    Awh. & Jacob Black? :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kiss from a rose van Morgaine. Ze is een heel goede schrijfster.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur, er komt ook liefde/romantiek in voor
    ~ Heeft al best een aantal hoofdstukken
    ~ Klik op het plaatje voor de story. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Onbekende personen:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn




    Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag


    “Love is a contradiction.”