• Whaha, die moet ik dus gaan zingen met muziek! maar ik kan zoo níet zingen!
    Het omet alleen of met zijn tweeën, op het podium met microfoons!

    http://www.youtube.com/watch?v=WS4SZ6eK4YQ

    Moeten jullie van school ook wel eens zoiets doen?


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Als jij niet kon zingen hadden ze je daar niet neergezet.


    blame the bully.

    wij moeste dat liedje ook zinge mr dn met de hele klas en niet op een podium fzo
    Ooit moeste we wel een reclamespotje bedenke én zinge --" dt was pas erg x']


    <i>I'm Already Cursed</i>

    Dat liedje is zo zielig.
    Eric Clapton heeft het geschreven toen zijn twee-jarige zoontje van de achtste verdieping of zo van een flat is gevallen. ;(

    Ik wens je succes met zingen :'D en ja, Ik doe zelf mee met zo'n muziek avond.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is so een Praachtig liedje. x3


    A. ikmisje.

    Dat liedje is zo zielig.
    Eric Clapton heeft het geschreven toen zijn twee-jarige zoontje van de achtste verdieping of zo van een flat is gevallen. ;(

    Ik wens je succes met zingen :'D en ja, Ik doe zelf mee met zo'n muziek avond.
    van de 53e verdieping was het toch? Iedergeval mijn ma vertelde mij dat.

    Maar ff ontopic: Als je het niet wilt doe je het toch gewoon niet. Pech gehad, maar als je er geen zin in hebt en gaat zing hoor je dat ook echt. Gewoon tegen de leraar zeggen dat je het niet wilt

    (...)van de 53e verdieping was het toch? Iedergeval mijn ma vertelde mij dat.

    Maar ff ontopic: Als je het niet wilt doe je het toch gewoon niet. Pech gehad, maar als je er geen zin in hebt en gaat zing hoor je dat ook echt. Gewoon tegen de leraar zeggen dat je het niet wilt
    Hmm, ja dat kan ook, weet het niet precies, alleen dat het vet hoog was en dat ik medelijden met die man heb x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    haha xD
    ik heb precies hetzelfde liedje met iemand anders gezongen op het kerstconcert van school:P
    ik moest die 2e stem doen...

    Maar wij doen dat soort dingen wel vaak, en (bijna) iedereen vind dat ook echt leuk van onze klas.

    Maar als je niet kon zingen, zou de leraar dat ook echt wel zeggen hoor ;)
    Je moet gewoon geloven in jezelf :)
    So: Keep faith, and sing the longs out of your body xD

    (sorry, ik hou van zingen:P)


    Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.

    Ik heb (gelukkig) geen muziek meer.
    Maar heb vertrouwen in jezelf. Ik neem niet aan de leraar je daar neerzet als je niet kan zingen.


    I am an idiot, I move.

    Dat is zo'n mooi liedje. :}
    Succes ermee.