• hahah er bestaan dus tampons van tokio hotel.
    op die tampon staat dus gewoon de hoofden van tom, bill gustav en georg.
    ik zag het op een filmpje en uik lachte me helemaal stuk,
    het is toch wel lachwekkend als je zo'n ding indoet en dan erbij denkt dat één van hun nu gewoon bij je naar 'binnen'komt.
    hebben jullie dit ook gehoord?
    hahaha sorry hoor maar ik ga hier echt stuk ik vind het gewoon zo lachen en origineel en leuk bedacht;P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Heb je een plaatje ofzo of zet plzz een link. Ik moet dat zien en dan dood lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Dit is erger. Die onderste, waar je alleen die mond ziet, dat is dus de binnenkant O-O


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:



    Dit is erger. Die onderste, waar je alleen die mond ziet, dat is dus de binnenkant O-O

    whahahaha dit is gewoon geinig. Edward bite me!!(6)xDxDxDxDxD waar dan. WAar je nu zit edward;)xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    You´re kídding me? O_O
    Waar gaat het heen met de wereld... -.-


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Echt? Geweldig. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pritchard schreef:
    Dat is gewoon ziek :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    DeSlenderman schreef:



    Dit is erger. Die onderste, waar je alleen die mond ziet, dat is dus de binnenkant O-O

    LOL
    Dan ben je dus echt obsessed ._.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ieuw :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gadver dnw :|

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 19:35 ]


    As travars

    Levitate schreef:
    (...)
    LOL
    Dan ben je dus echt obsessed ._.


    Zou je dat niet willen? De hele dag de lippen van Eddie tegen je aan voelen? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Heb je ergens de link van dat filmpje?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Oke, door dit topic ging ik toch even googlen, en toen vond ik dit


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Zou je dat niet willen? De hele dag de lippen van Eddie tegen je aan voelen? xD

    Jaa, hmmm lekker.
    Nee.
    Maar beter die mond dicht dan mond open met die vampierentandjes D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Levitate schreef:
    (...)
    Jaa, hmmm lekker.
    Nee.
    Maar beter die mond dicht dan mond open met die vampierentandjes D:


    Aan de andere kant hoef je nooit meer bang te zijn om door te lekken of te rommelen met maandverband en tampons, hij lebbert t allemaal op :P


    quidquid excusatio prandium pro

    That's got to be a joke.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]