• AMSTERDAM - National Geographic Channel heeft zondagochtend gemeld dat prins Friso is overleden. De zender condoleerde de koninklijke familie met het overlijden van de prins.

    Later op de ochtend bleek het om een pijnlijke vergissing te gaan.
    In een reactie aan NU.nl laat National Geographic Channel weten dat een band met daarop het overlijdensbericht om nog onbekende reden is opgestart.

    De zender zegt de zaak zeer te betreuren en biedt al haar kijkers excuses aan. Hoe het voorval heeft kunnen gebeuren wordt momenteel onderzocht.
    Kort nadat het overlijdensbericht was uitgezonden ontkende de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) al dat er iets veranderd is in de situatie van de prins.

    Zwart beeld
    Op National Geographic was zondagochtend korte tijd een zwart beeld te zien met de tekst 'National Geographic Channel betuigt zijn medeleven aan de koninklijke familie en de Nederlandse bevolking met het overlijden van zijne hoogheid prins Friso'. Daarna explodeerde het aantal twitterberichten over de vermeende dood van de prins.

    Prins Friso ligt in coma in een ziekenhuis in Londen na een ski-ongeluk begin dit jaar.

    © NU.nl


    Chaos is a ladder.

    Dit had ik al gehoord, echt zwaar belachelijk dat zoiets kan gebeuren.

    Wat ontzettend slordig. Je zet jezelf mooi te kijk als tv-zender met een blunder als deze.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ja ik hoorde het, best wel slecht..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Madonna schreef:
    Wat ontzettend slordig. Je zet jezelf mooi te kijk als tv-zender met een blunder als deze.


    26 - 02 - '16

    Hm, best vreemd dat ze echt al een band klaar hebben liggen voor als dat gebeurt. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind persoonlijk dat ze hem maar gewoon dood moeten laten gaan
    Ik vind het zielig dat hij in leven wordt gehouden terwijl ze weten dat hij nooit meer wakker zal worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    Ik vind persoonlijk dat ze hem maar gewoon dood moeten laten gaan
    Ik vind het zielig dat hij in leven wordt gehouden terwijl ze weten dat hij nooit meer wakker zal worden


    Hier ben ik het mee eens.
    Als bijv. het mijn vader was geweest of een ander mens die geen hoge stand heeft, hadden ze allang de stekker eruit getrokken. Geloof mij maar.


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    (...)

    Hier ben ik het mee eens.
    Als bijv. het mijn vader was geweest of een ander mens die geen hoge stand heeft, hadden ze allang de stekker eruit getrokken. Geloof mij maar.

    Ja, ik vind dat ze het zo alleen maar rekken, en ik vind het heel zielig voor de kinderen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    Ik vind persoonlijk dat ze hem maar gewoon dood moeten laten gaan
    Ik vind het zielig dat hij in leven wordt gehouden terwijl ze weten dat hij nooit meer wakker zal worden

    Mee eens, Hij is het gewoon een Koninklijke kast plantje (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Ja, ik vind dat ze het zo alleen maar rekken, en ik vind het heel zielig voor de kinderen


    En wat dacht je van zijn vrouw? Die zit ook maar in spanning en stress..


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    (...)

    En wat dacht je van zijn vrouw? Die zit ook maar in spanning en stress..

    Ja, ik snap wel dat hij een prins is enzo en dat het niet zo makkelijk is
    Maar om eerlijk te zijn hoorde je alleen van hem met koninginnedag
    Het was anders geweest als er nog een kans was geweest dat hij wakker zou worden
    maar dit is gewoon het rekken van zijn lijdensweg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Chat schreef:
    (...)

    Hier ben ik het mee eens.
    Als bijv. het mijn vader was geweest of een ander mens die geen hoge stand heeft, hadden ze allang de stekker eruit getrokken. Geloof mij maar.

    Als hij in Nederland in het ziekenhuis had gelegen, was dat ook gebeurd met hem, hoge stand of niet. Daarom ligt hij ook in Londen, omdat dat daar niet zo snel gebeurt, dacht ik.
    Correct me if I'm wrong, ik heb het zo gehoord.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Madonna schreef:
    Wat ontzettend slordig. Je zet jezelf mooi te kijk als tv-zender met een blunder als deze.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Als hij in Nederland in het ziekenhuis had gelegen, was dat ook gebeurd met hem, hoge stand of niet. Daarom ligt hij ook in Londen, omdat dat daar niet zo snel gebeurt, dacht ik.
    Correct me if I'm wrong, ik heb het zo gehoord.


    Jup. Sowieso zal een dokter niet snel de stekker eruit trekken als de familie het echt niet wil, hoewel er grenzen zijn. Maar dat is inderdaad waarom ie in londen heeft, zij hebben geld om de kosten zelf te betalen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wel slecht van ze, echt slordig. Maar ik snap ook niet waarom ze hem nogsteeds in coma houden..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind