• ik heb net voor de tweede keer mijn wenkbrauwen geëpileerd. veel haal ik niet weg alleen wat haartjes die verdwaalt zijn :') de eerste keer gingen mn ogen echt tranen x)
    epileren jullie je wenkbrauwen? en wat is jullie ideale wenkbrauw? zo natuurlijk mogelijk of een beetje arrogant? ;P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, ik zie het er nut niet van in. Geef mij maar puur natuur.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C18 schreef:
    Ik ben blij met mijn natuurlijke wenkbrauwen, dus haal alleen die verdwaalde haren weg :']

    Same here.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb het een paar keer gedaan, maar ben simpelweg veel te lui voor dat soort priegelwerk, dus heb ik het opgegeven. Ik heb van nature hele wilde wenkbrauwen, maar het kan me geen fuck meer schelen ook :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik epileer m'n wenkbrauwen ja (; en hou ze toch wel elke dag zoveel mogelijk bij..
    Ik epileer ze toch wel vrij dun, omdat ik dat mooier bij me vind staan en krijg toch wel vragen van vriendinnen hoe ik mijn wenkbrauwen zo dun en natuurlijk krijg.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik epileer ja. En zoals jij zegt de verdwaalde haartjes, maar ook af en toe mijn wenkbrauw iets verfijnen. En ja, ze blijft natuurlijk. Ik heb het niet op die hele dunne strepen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik epileer ze best dun, waardoor ik er ouder uitzie, anders zie ik er te jong uit voor mijn leeftijd. Staat me ook een stuk beter.


    Your make-up is terrible

    Ik epileer ze zelf in een beetje een natuurlijke vorm, ik zou wel iets dunner willen maar ik ben bang dat ik het verpest haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik haal alleen die verdwaalde haartjes weg :'D.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik wil het wel graag, 'k heb doorlopende wenkbrauw namelijk. Niet heel erg, maar toch. Maar iedere keer als ik een paar haartjes eruit getrokken heb dan staan mijn ogen echt vol tranen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik kan dat niet ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja, ik epileer. Ik hou het ook natuurlijk, en haal alleen de nodige haartjes weg. Maar toen ik het voor het eerst deed gingen mijn ogen ook steeds tranen, dat ging later over bij mij :'P


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*


    Zo heb ik mijn wenkbrauwen, ongeveer.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb het laatst voor het eerst gedaan :'D Bij mij is het niet echt nodig eigenlijk, ik had alleen maar 4 verdwaalde haren aan de onderkant weggehaald.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik haal niks weg.

    Sympathy schreef:
    Ik haal niks weg.


    If you had never come out of the blue, I would've stay