• ik heb net voor de tweede keer mijn wenkbrauwen geëpileerd. veel haal ik niet weg alleen wat haartjes die verdwaalt zijn :') de eerste keer gingen mn ogen echt tranen x)
    epileren jullie je wenkbrauwen? en wat is jullie ideale wenkbrauw? zo natuurlijk mogelijk of een beetje arrogant? ;P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Soms een verdwaald haartje, maar verder niet.


    26 - 02 - '16

    Ik laat ze epileren, gewoon dun en mooi (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    xBlackxAngel schreef:
    ik heb van mezelf gewoon hele dunne wenkbrauwen en iedereen denkt dat ik epileer ^^

    ja.....
    alleen ik had een keertje een beetje te veel weggehaald en ik keek even later in de spiegel en toen zag ik dat het er niet meer uit zag :$
    dus nu moet ik het goed laten groeien


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Hooligan schreef:
    Ja en zo natuurlijk mogelijk. Ik haal alleen de nodige haartjes weg, en verander niet heel mijn wenkbrauw in een dunne streep.

    Same, ik vind het trouwens ook een hellse pijn doen :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hooligan schreef:
    Ja en zo natuurlijk mogelijk. Ik haal alleen de nodige haartjes weg, en verander niet heel mijn wenkbrauw in een dunne streep.


    Save me from myself.

    Nog nooit gedaan... ik mag het nog niet doen van me moeder pas op mijn zestiende.

    Ik doe het zelf. xd


    None but ourselves can free our minds.

    Hooligan schreef:
    Ja en zo natuurlijk mogelijk. Ik haal alleen de nodige haartjes weg, en verander niet heel mijn wenkbrauw in een dunne streep.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ik laat mijn wenkbrauwen epileren door kennis, zelf vergeet ik het steeds te doen dus laat het om de zoveel tijd doen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Epileer niet té veel of je ziet er zo uit. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.