• Van de school is mijn klastitularis Ö. Ik heb hem nooit gehad maar iedereen heeft schrik van hem,zelfs de lolbroeken in mijn klas.
    En voor lichaamlijke opvoeding heb ik 3 jaar op een rij dezelfde vrouw. Echt iedereen haat haar.

    Hebben jullie ook een leerkracht waarvan jullie echt schrik hebben?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Misschien valt hij in de klas beter mee dan er buiten? En mijn leerkracht latijn schijnt iemand te zijn die totaal geen les kan geven en niets uitlegt, wat ik echt niet aankan voor latijn. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb niet echt naar m'n leraren gekeken eigenlijk...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het zal wel mee vallen, heel veel mensen mogen mijn oud mentor ook niet maar hij is eigenlijk heel aardig alleen streng.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meneer Loman ofzo, heb hem nooit gehad nu wel, iedereen zegt dat hij streng is, maar dat is niet zo, want hij ziet er super vriendelijk uit en als jij vervelend doet is het logisch dat hij streng is. Voor de rest heb ik alleen maar lieve en grappige leraren/leraressen YEEEEY (:

    Meneer van Hasselt
    Hij is echt mega streng ;o
    Vorig jaar ben ik door hem betrapt terwijl ik met een vriendin in de winter in de kelder zat zodat we wat warmte hadden.
    We werden er bijna voor geschorst.
    Buiten dat, heeft hij ooit eens bijna met een leerling gevochten omdat hij een grote mond had.
    Als je hem ziet, zou je echt schrik van hem krijgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ken sowieso geen enkele leerkracht die ik ga krijgen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ze zeggen dat mijn lego leraar een enorme pedo is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OffTheRecord schreef:
    Meneer van Hasselt
    Hij is echt mega streng ;o
    Vorig jaar ben ik door hem betrapt terwijl ik met een vriendin in de winter in de kelder zat zodat we wat warmte hadden.
    We werden er bijna voor geschorst.
    Buiten dat, heeft hij ooit eens bijna met een leerling gevochten omdat hij een grote mond had.
    Als je hem ziet, zou je echt schrik van hem krijgen.


    Haha meneer van Hasselt :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wat is een klastitularis? ;o

    Iedereen in mijn klas haatte de natuurkundeleraar. Dat ging zelfs zover, dat ze tijdens de les filmpjes van hem maakten en dat dan op Hyves en Facebook zetten met allerlei commentaar erbij hoe stom hij was. En er ging geen les voorbij, of er haalde wel iemand een grap met hem uit.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Avox schreef:
    Ze zeggen dat mijn lego leraar een enorme pedo is

    Dat zeiden ze ook eens over de leerkracht Godsdienst -hij is ook nog een pastoor-
    En over mijn L.O. lerares dat ze lesbi was. Niks van waar :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    iPotter schreef:
    Misschien valt hij in de klas beter mee dan er buiten? En mijn leerkracht latijn schijnt iemand te zijn die totaal geen les kan geven en niets uitlegt, wat ik echt niet aankan voor latijn. :c

    Mijn lerares Latijn legt ook zo slecht uit. Join the club:Y).
    Tja... Ik heb een leraar voor Science die vorig jaar met atlassen naar zn examenklas heeft gegooid & ik haat hem. Voor de rest valt het wel mee.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik had vorig jaar een docent voor Aardrijkskunde. Eerst dacht ik dat ze opzich wel meeviel, maar ze werd een keer zo boos op een klasgenoot van mij dat ze tegen hem begon te schreeuwen. Blijkbaar hadden álle klassen op de tweede verdieping haar die dag gehoord. En dat zijn minimaal 9 klassen met 25 kinderen erin(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Flare schreef:
    Wat is een klastitularis? ;o

    Iedereen in mijn klas haatte de natuurkundeleraar. Dat ging zelfs zover, dat ze tijdens de les filmpjes van hem maakten en dat dan op Hyves en Facebook zetten met allerlei commentaar erbij hoe stom hij was. En er ging geen les voorbij, of er haalde wel iemand een grap met hem uit.


    Jullie zeggen mentor ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Zo'n "vervanger", die we vandaag hadden. 'En nu houden jullie je bekken dicht!'
    'Mag ik naar het toilet?'
    'Hoe heet je?'
    'Sevda...'
    'NEE! Alleen Wiebbertjes mogen naar het toilet!'
    Of midden in de les zo: 'Hé, blonde Dolly, jij bent ook echt een draaikont! Kom maar vooraan zitten!'

    Ze faked al die dingen, maar het is nog steeds écht eng :'D


    Let it come and let it be

    Ik dacht nu komt er iets over een of andere psychopaat.

    :W


    "I shut my eyes in order to see.'