• En moet er ergens in verloren gelopen zijn, want nu is er enkel nog the Sept of Baelor, zonder Naoko! Ik mocht 'm weer veranderen en rara: Baelor was nog vrij! Probably de eerste aflevering bij GOT waar iedereen echt in shock zat (zich klaar makend op nog veel ergere momenten, lol), komt van Baelor Targaryen, waarnaar de Sept of Baelor dus vernoemd is. Drie in één! ^^
    However, ik was dus heel blij dat hij nog vrij was! De spoiler bevat overigens een gif en ik raad mensen die aflevering negen van seizoen één nog niet gezien hebben, aan hem niet te openen.


    De vraag van vandaag: Wat heeft jullie ertoe gezet jullie huidige username te nemen?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 11:56 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toffe naam, GOT is echt geweldig!

    Ik had mijn naam al maanden, dus was het dringend tijd voor verandering. :')


    What would Emma do?

    Het klinkt prachtig (ook al vond ik het een minder gezellig stuk in GOT)

    Ik ben een grote usernaamhaai, die zoveel mogelijk usernames probeert te claimen die mooi of bijzonder zijn. Die van nu betekend: 'met sterren bezaaid' en dat vind ik heel mooi.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Astriferous schreef:
    Het klinkt prachtig (ook al vond ik het een minder gezellig stuk in GOT)

    Ik ben een grote usernaamhaai, die zoveel mogelijk usernames probeert te claimen die mooi of bijzonder zijn. Die van nu betekend: 'met sterren bezaaid' en dat vind ik heel mooi.

    Volgens mij ga jij gewoon het alfabet af, want je hebt de laatste tijd alleen maar a's x'D Wanneer is de B aan de beurt? (;

    Wat bijzonder dat deze inderdaad nog vrij was. Ik ben al best lang op zoek naar een leuke naam van GoT, maar helaas heb ik nog niets gevonden. Ik ben niet zo'n fan van Baelor, want hij staat heel erg bekend als de watjeskoning.
    Hij heeft zijn eigen zus geloof ik verbannen omdat ze ervan verdacht werd een hoer te zijn.


    Mijn username komt van Penny Dreadful. Ethan is een van de hoofdrolspelers in deze horrorserie :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuke naam! Mijn naam houdt verband met Loki en daarnaast houd ik ook gewoon van de Noorse mythologie. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ethan schreef:
    (...)
    Volgens mij ga jij gewoon het alfabet af, want je hebt de laatste tijd alleen maar a's x'D Wanneer is de B aan de beurt? (;

    Wat bijzonder dat deze inderdaad nog vrij was. Ik ben al best lang op zoek naar een leuke naam van GoT, maar helaas heb ik nog niets gevonden. Ik ben niet zo'n fan van Baelor, want hij staat heel erg bekend als de watjeskoning.
    Hij heeft zijn eigen zus geloof ik verbannen omdat ze ervan verdacht werd een hoer te zijn.


    Mijn username komt van Penny Dreadful. Ethan is een van de hoofdrolspelers in deze horrorserie :3


    haha Sofie. Ik heb ondertussen al Baudelaire, Beardsley, Bladgoud en Bosie gehad. Het viel mij trouwens ook op dat het erg veel A's waren. Ik denk dat de C aan de beurt is.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Goddamnit, why Ned, WHYYYYY!!!!
    Kutserie. Dit is wat het met me doet.
    Awesum username! :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Astriferous schreef:
    (...)

    haha Sofie. Ik heb ondertussen al Baudelaire, Beardsley, Bladgoud en Bosie gehad. Het viel mij trouwens ook op dat het erg veel A's waren. Ik denk dat de C aan de beurt is.

    Ohja, klopt inderdaad. Ik ben benieuwd :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Gaskarths is eigenlijk gewoon Gaskarth met een s erachteraan omdat Gaskartth al bezet was. Gaskarth komt van Alex Gaskarth – de leadzanger van All Time Low (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 12:51 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb een hele bende aan game of thrones usernames gehad. Al voor dat het populair werd. Ik vind deze wel heel leuk! Mijn huidige is naar Dana Scully. Een hoofdpersonage in mijn favoriete serie: the x-files

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 13:06 ]


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Ik heb een hele bende aan game of thrones bamen gehad. Al voor dat het populair werd. Ik vind deze wel heel leuk! Mijn huidige is naar Dana Scully. Een hoofdpersonage in mijn favoriete serie: the x-files


    Héééé, dat ben jij! Ik wist nog dat ik een keer pissig ben geworden omdat elke GOT username die ik probeerde, ik bij jou uitkwam, haha. ^^ Ik ben pittig jaloers op al die usernames, haha.
    @Iederen: Dankjeweeel! c: Ik vond het ook gewoon leuk klinken, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    (...)

    Héééé, dat ben jij! Ik wist nog dat ik een keer pissig ben geworden omdat elke GOT username die ik probeerde, ik bij jou uitkwam, haha. ^^ Ik ben pittig jaloers op al die usernames, haha.
    @Iederen: Dankjeweeel! c: Ik vond het ook gewoon leuk klinken, haha. ^^


    Muhahahahaha. Ja ik heb een hoop leuke. Ik ben ook wel een grote fan hoor. (:


    The truth is out there.

    Wordt wennen! Maar wel een leuke naam!^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Die is cool en mijn aanzet? Lotta (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BIitzkrieg schreef:
    Die is cool en mijn aanzet? Lotta (cat)


    Jouw aanzet? Ik ben even niet mee. Wat bedoel je? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cordon schreef:
    Wordt wennen! Maar wel een leuke naam!^^


    26 - 02 - '16