• Van de school is mijn klastitularis Ö. Ik heb hem nooit gehad maar iedereen heeft schrik van hem,zelfs de lolbroeken in mijn klas.
    En voor lichaamlijke opvoeding heb ik 3 jaar op een rij dezelfde vrouw. Echt iedereen haat haar.

    Hebben jullie ook een leerkracht waarvan jullie echt schrik hebben?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    iPotter schreef:
    Misschien valt hij in de klas beter mee dan er buiten? En mijn leerkracht latijn schijnt iemand te zijn die totaal geen les kan geven en niets uitlegt, wat ik echt niet aankan voor latijn. :c

    Mijn wiskunde leraar van vorig jaar legde gewoon niks uit
    Hij schreef een som op het bord, maakte hem en dat was het


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ja meneer van Houte god damm die is streng o.o ik heb hem gelukkig niet voor muziek _O_ maar helaas wel een gast die zacht praat, waarbij je veel moet zingen en die zijn nagels niet knipt en dat is goor >.<
    vorig jaar had ik meneer Tilborg hij stinkte zo naar rook (echt heel goor D: )
    praten heel onduidelijk frans. was altijd boos (merde dit merde dat oja en zijn sillance als je dat zo spelt) en ik zeurde lang om de dvd want anders ging leren heel lastig :'D maar die kreeg ik aan het einde van het school jaar nog niet (we moesten het bij onze map inleveren en ik kreeg dat ding niet terug =.=')daar ging me frans (cijver)@.@


    Shoganai i ne~

    Weirwood schreef:
    Ik dacht nu komt er iets over een of andere psychopaat.

    :W


    Zoals Voldie? (wbw)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Avox schreef:
    (...)
    Mijn wiskunde leraar van vorig jaar legde gewoon niks uit
    Hij schreef een som op het bord, maakte hem en dat was het
    oja zo 1 had ik ook meneer Klaasen had het het maar over wiskunde dit en wiskunde dat en hoe leuk dit en dat wel niet was =.='


    Shoganai i ne~

    Grover schreef:
    (...)

    Zoals Voldie? (wbw)

    Erger (6)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet ondertussen dat ik vreselijk strenge leerkrachten heb, en mijn leerkracht lo, het is al het vierde jaar dat ik haar heb en ik kan haar echt niet af (iets wat wederzijds is)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Weirwood schreef:
    (...)
    Erger (6)

    Haha Kaddafi?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Grover schreef:
    (...)
    Haha Kaddafi?

    Whut, die al helemaal niet! He'd wish.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn moeder o_o

    Ja, mijn mentor is ook zo. Echt iedereen is bang voor hem & hij heeft me zelfs aan het huilen gekregen vorig jaar. En ik huil niet snel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    In het tweede was onze titularis ook de ergste/meest gevreesde man van de school. :l
    Maar uiteindelijk viel hij nog wel mee. :3


    Let the Night embrace you

    uuhm.. mijn pedo techniek leraar uit de eerste>__<''
    en mijn wiskunde van vorig jaar leraar.. maar die is gewoon eng.. maar wel aardig enzo

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 18:06 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Helaas heb ik een leraar met een waterhoofd.
    Sorry mensen met een waterhoofd.

    Het heeft niks met zijn waterhoofd te maken, maar zijn ogen zijn half dicht, zijn hoofd is TE groot, je ziet zijn borsthaar als hij een V hals draagt, niet om aan te zien, als ik er nu aan denk.. oke te laat, ik hoef geen avondeten meer. Hij wil je nooit helpen als je iets niet snapt, hij zeurt alleen maar, en denkt dat die grappig is. :'D hij dacht eens dat ik nagels aan het lakken was terwijl het meisje naast me het deed, en ik ben een jongen, dus dat lijkt me niet zo logisch? toen had hij op de gang door dat ik het helemaal niet was, dus hij zij: Ik dacht dat je transparante nagellak op deed.

    Oninteressant verhaal is lang.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Uuuh voorlopig nog niet, maar dat komt nog xd
    Ik heb vandaag maar 4 leerkrachten gehad en die vielen wel mee.

    Hahaa, al mijn leraren waren tot nu toe best wel angstaanjagend. van schreeuwende fransleraressen met een sm-verslaving tot bioleraren die aan je tieten zitten. ben benieuwd wat ik dit jaar krijg ... o.o


    i put the fun in funeral