• je gebruikt je mobiel als wekker en in de ochtend als die af gaat kan je hem niet meer vinden.. x') dat had ik vanochtend dus. ik zocht overal in mijn bed en op de grond maar ik kon m echt niet vinden, blijkt dat hij op mijn bureau ligt. tha fuck
    naja ik was wel gelijk goed wakker :')
    hebben jullie wel eens rare manieren om wakker te worden meegemaakt?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik rolde uit mijn bed en toen ik net opstond viel ik op de grond (cat).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Jawel, maar dat is privé (wbw)


    -

    Ik stoote mijn hoofd tegen iets. Boven mijn hoofd hangt er zo een net achtig iets waar je spullen in kan doen, en ik schrok toen mijn telefoon afging en ik stond heel snel op en toen stoote ik mijn hoofd tegen dat ding... En toen had ik hoofdpijn en hoefde niet meer naar school omdat ik te veel pijn had aan mijn hoofd....

    Genius schreef:
    Jawel, maar dat is privé (wbw)

    Zonder elkaar te zoenen wel ja, ochtend adem is echt ranzig xD
    But i know what ya mean -a-


    I solemny swear i am up to no good

    Ik werd wakker van de wekker van mijn moeder, dus ik strompel naar mijn wekken, probeer 'm uit te zetten. Maar hij doet niks. Ik op dat ding meppen en doen, gebeurt niks. Stekker er uit getrokken, nog steeds hoorde ik herrie. Toen ik eventjes na dacht begon er pas een lampje te branden :'D


    Let it come and let it be

    Goedemorgen!

    Ik ga omhoog

    BAM!

    vergeten dat ik in een stapelbed sliep -.-'


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Er was brand vlak bij, dat kwam m'n moeder me vertellen. Dan word je echt naar wakker.

    & die keer in de vakantie dat ik dacht dat ik naar school moest en me verslapen had.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jup. Met een vader die het leuk vind om met een pan en een lepel naast je hoofd als een gek daarop slaan.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    Jup. Met een vader die het leuk vind om met een pan en een lepel naast je hoofd als een gek daarop slaan.


    lol :8


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Gajeel schreef:
    (...)

    lol :8


    Jup. Vanmorgen. Hij was opeens om 10 uur al klaar met zijn werk en zou dan nog wat klussen ergens bij ons in de buurt en dit vond hij leuk.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    Jup. Met een vader die het leuk vind om met een pan en een lepel naast je hoofd als een gek daarop slaan.


    Dat deed een leraar bij ons op kamp.
    Niks is zo eng als wakker worden op een oncomfortabel kampeerboerderij-jeugdherbergding bed wakker te worden van een keihard geluid, moeizaam je ogen op te doen en dan recht in het gezicht van meneer Wolters van wetenschap&onderzoek te kijken. Brr. >_<


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Toen mijn hond snachts mijn tent in was gekropen en boven op mij was gaan liggen werd ik half dood wakker.
    Op motorweekend slaapt ze altijd in mijn tent en soms komt ze dan bovenop me liggen. Op vakantie slaapt ze buiten of in het huisje, maar soms komt ze in mijn tent
    Heel irritant
    Ik heb ook wel eens gehad dat mijn mobiel achter mijn bed was gevallen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one