• Ik zit hier op mijn laptop een project voor Frans te maken zegt mijn pa ineens oké dames laptops dicht. Ik zo "Nee, hallo ik ben bezig met huiswerk". Reageert hij terug met dat ik dat al veel eerder had moeten terwijl ik al de hele godsganze dag bezig ben aan dit kut project en ik nog maar 10 vertaalde zinnen verder ben omdat ik geen frans kan. Dus toen kregen we een hele discussie over of ik mijn laptop dicht moest doen en of ik morgen eerder op moet staan, wat totaal niet werkt want ik moet nog 4 pagina's vertalen dus ik werk lekker de hele dag door. Zegt hij plots "Oke rot dan maar op naar boven". Like wtf?! Mijn pa vertelt mij even dat ik mijn project niet mag maken om beneden leuk tv te gaan kijken? Dat project maakt zichzelf niet en ik moet nog 2 projecten meer! Die is grappig. Dus ik helemaal beduusd naar boven.. Nu ben ik overstuur en heb ik de neiging om mijn ma te smsen dat ze me op moet komen halen want ik wil naar huis. Dat is toch niet normaal? Ik mag mijn project niet maken in ruil voor een leuk avondje film kijken met mijn pa, zusje en mijn pa's vriendin en dochter die ik niet mag? Ja dag. Zal ik mijn ma smsen?
    Ik moest even mijn frustraties kwijt, dank voor het lezen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hmm. Netelige situatie.

    Ja! smsen hoor.


    -

    ahh ik haat ook Frans ik zit voor de examens elke dag te oefenen maar toch .........


    what goes around come BACK around !

    Ik zou sms'en. Kun je dat project bij je moeder afmaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ugh er moeten ook altijd zo'n ouders op de wereld zijn. Ze trekken zich geen reet van je studies aan tot je door hen gebuisd bent.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 20:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Brengt me ma smsen me niet in problemen? Ik bedoel ik kom om de twee weken een weekend bij me pa.. Is dat niet awkward de volgende keer? En morgen? Ik ben morgen namelijk gewoonlijk ook nog bij me pa..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zerefu schreef:
    Ik zou sms'en. Kun je dat project bij je moeder afmaken.


    Tell me about it, stud.

    Errin schreef:
    Ugh er moeten ook altijd zo'n ouders op de wereld zijn. Ze trekken zich geen reet van je studies aan tot je door hen gebuisd bent.


    Kijk inderdaad! Ze zeiken altijd over huiswerk maar als ik het doe mag ik er niet aan werken blijkbaar.. Ik ga ook dit jaar een niveau zakkeen thihi


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    Brengt me ma smsen me niet in problemen? Ik bedoel ik kom om de twee weken een weekend bij me pa.. Is dat niet awkward de volgende keer? En morgen? Ik ben morgen namelijk gewoonlijk ook nog bij me pa..


    Waarschijnlijk ben jij de enige de weet hoe je vader zal reageren. Daar kunnen wij je moeilijk bij helpen, toch?


    Tell me about it, stud.

    Sherlockshit schreef:
    Brengt me ma smsen me niet in problemen? Ik bedoel ik kom om de twee weken een weekend bij me pa.. Is dat niet awkward de volgende keer? En morgen? Ik ben morgen namelijk gewoonlijk ook nog bij me pa..
    Mss wel, maar anders zit je in de problemen op school. Wat vind je zelf voor het moment het belangrijkste?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Mss wel, maar anders zit je in de problemen op school. Wat vind je zelf voor het moment het belangrijkste?


    School for sure, oke ik ga smsen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    *denkt aan vorige topic* o.o Hmm, ik zou je ma eerlijk gezegd niet smsen, denk dat er dan inderdaad problemen komen. Maar aan de andere kant is school ook belangrijk. Dusssssss. Idk.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PAPAROACH schreef:
    *denkt aan vorige topic* o.o Hmm, ik zou je ma eerlijk gezegd niet smsen, denk dat er dan inderdaad problemen komen. Maar aan de andere kant is school ook belangrijk. Dusssssss. Idk.

    Thihih jaa dag geruineerd enzo hahaha. Ja idd je hebt wel gelijk.. zo denk ik nu ook maarja ik doe het hopelijk zacht aardig. Ik wacht wel op mijn moeders reactie..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    Thihih jaa dag geruineerd enzo hahaha. Ja idd je hebt wel gelijk.. zo denk ik nu ook maarja ik doe het hopelijk zacht aardig. Ik wacht wel op mijn moeders reactie..


    Haha, nou ja, ik hoop voor je dat je ouders er gewoon met begrip op reageren (althans, je moeder) en nog succes met Frans. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Haha, nou ja, ik hoop voor je dat je ouders er gewoon met begrip op reageren (althans, je moeder) en nog succes met Frans. (:

    Ik hoop dat mijn moeder het smsje nog ziet voor 12 uur ofso.. Frans verpest ik nu toch wel.. ik kan me niet meer concentreren en ik faal want ik kan geen frans -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.