• Ja, ik vind het nodig hier een topic over te maken. (cat)

    Kent iemand hier Fairy Tail? Mooi. Dan ken je vast het gebruikelijke gezwijmel van Juvia voor Gray wel. Ik lach me daar altijd kapot om.
    (verder ben ik ook supporter voor NaLu maar daar ga ik hier niet over zeiken.)

    Verder is dit een topic van welke serie je welke shippings je te gek vind en zo. Kunnen andere mensen er niks over zeggen want daar is dit topic gewoon voor. :']
    Duss. Ga los, zou ik zeggen.

    Natsu & Gray. En ergens ook wel Erza & Jellal, maar ik vind dat Erza eigenlijk te awesome is om een vriend/romance te hebben.
    En niet van Fairy Tail: Light & L, lol.
    En Russia & Prussia. If Prussia was here, he'd kick my ass for that (nerd).


    No growth of the heart is ever a waste

    Meh, ik ben niet zo weg van de gay-shippings, maar Erza en Jellal vind ik wel awesome, ja :3
    Ik vind L persoonlijk te awesome voor een relatie. Dan zijn zijn detective skills minder. Well, als hij nog... - SPOILER - zou leven dan.

    Niet van fairy tail: Yuuki en Zero van vampire knight alleen vind ik het stom dat Yuki met die ene Kaname gaat,Zero is leuker vind ik:3

    Issie ook, daarom ben ik van mening dat een van de twee doodgaat in mijn fantasie *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fairy Tail: NatsuxErza (deal with it!), GajeelxLevy, AlzackxBisca (ondertussen canon, yay~)
    Hetalia: AsaKiku, Spamano, RoChu, GerIta, LietPol. Eigenlijk nog veel meer maar dit zijn de belangrijksten c: En als we het over Nyotalia hebben vind ik France & Fem!England best wel schattig, maar ik hou totaal niet van FrUk.
    Andere: HikaruxKaoru (OHSHC), TomoyaxTomoyo (Clannad), MasumixMinene (Mirai Nikki), KyonxHaruhi (TMOHS)

    Ok.. ik heb er te veel. En dit zijn nog lang niet al m'n ships o3o
    Lol en zowat al m'n Hetalia ships zijn yaoi. ^-^

    Kiku schreef:
    Fairy Tail: NatsuxErza (deal with it!), GajeelxLevy, AlzackxBisca (ondertussen canon, yay~)
    Hetalia: AsaKiku, Spamano, RoChu, GerIta, LietPol. Eigenlijk nog veel meer maar dit zijn de belangrijksten c: En als we het over Nyotalia hebben vind ik France & Fem!England best wel schattig, maar ik hou totaal niet van FrUk.
    Andere: HikaruxKaoru (OHSHC), TomoyaxTomoyo (Clannad), MasumixMinene (Mirai Nikki), KyonxHaruhi (TMOHS)

    Ok.. ik heb er te veel. En dit zijn nog lang niet al m'n ships o3o
    Lol en zowat al m'n Hetalia ships zijn yaoi. ^-^

    Ik ken de dikgedrukte... ik ben het eens met de groene x"d
    Dunno, Gajeel en Levy leek me eerst eerder een pedo-ship maar ik heb dus geen idee hoe oud ze zijn en ik vind het wel cute, :']

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 21:58 ]

    Oh en before I forget: Austria en Prussia.


    ^
    This topic would be way more interesting with images (nerd).

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 22:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Levi was volgens mij net zo oud als Lucy, al heeft ze een wat minder voorgevel zeg maar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Levi was volgens mij net zo oud als Lucy, al heeft ze een wat minder voorgevel zeg maar.

    Aha. 17 dus. En ik schat Gajeel... 20?
    * searcht op FT Wiki *
    - sigh - geen leeftijd. -__-"

    Ik ship voor 1 anime, omdat ik niet heel veel andere kijk, namelijk Fullmetal Alchemist.

    Ed X Winry



    Ed X Envy



    Ed X Roy


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh ja, andere anime :')
    Clannad > De standaard, Nagisa & Tomoya.
    Death Note > Meh, ik let daar niet echt op shippings, maar ik vind Misa gewoon zo stom dat ik d'r geniaal vind. Met Light dus.
    Angel Beats > Ootonashi x Yurippe. :')
    Elfen Lied > In ieder geval geen Yuki. Nyuu/Lucy x Kouta. Ook daar ben ik niet echt druk bezig met shippings.
    Ik tel Legend Of Korra ook mee als anime > Korra x Bolin. Blijkbaar houden de makers zich meer bezig met liefde dan in de vorige serie van Avatar.