• Loop gewoon naar het huis van mijn jarige nichtje toe, gooit een totaal vreemde een steen tegen mijn hoofd aan ~ bloedneus --'.
    Dat snap ik nou niet he. Je moet wel een erg brutale sadist zijn om dat even te doen. En zijn vrienden maar lachen. Sommige mensen...

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 21:28 ]


    i put the fun in funeral

    (cat) Dat is kut.
    Ik moest alleen lachen omdat je het zo grappig vertelde! Echt!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (cat) Dat is kut.
    Ik moest alleen lachen omdat je het zo grappig vertelde! Echt!

    Ach, ik zou er ook over kunnen zeiken, maar daar heeft niemand wat aan, toch? (;


    i put the fun in funeral

    Het klonk grappig, maar wel erg kut voor je...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wat?
    Expres, of gooit die man wel vaker gewoon met stenen?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb je 'm teruggesmeten?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Verrot schelden en in mekaar trappen D:


    No growth of the heart is ever a waste

    Als jij het zegt klinkt het grappig... Maar ik zou er echt niet mee kunnen lachen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik zou terug gooien (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik zou zo iemand zwaar te grazen nemen, haha.
    Zoiets doe je toch niet?!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is echt kut, je had die steen terug moeten gooien!
    Bij ons gister ook. We stonden met z'n 6en bij een van de podia van Laundry Day & het was donker, gooit ineens iemand een brandende sigarettenpeuk onze richting uit, recht op een vriendin van ons. Haar hand helemaal verbrand (cat)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 21:26 ]

    Crystalflame schreef:
    Wat?
    Expres, of gooit die man wel vaker gewoon met stenen?

    Die kerel was zo rond de zestien. Hij kwam niet erg intelligent over, dus ik nam het hem en zijn vriendjes het maar niet zo kwalijk. Die hebben niet genoeg brains om betere grappen te bedenken. Het leven zal hem ooit nog wel eens terug pakken -probeert in karma te geloven-.


    i put the fun in funeral

    LOL ''Gooi die steen terug''
    oh ja, zou ik ook doen als er een groepje jongens staat die waarschijnlijk een stuk ouder zijn. Duh.

    Maar ja, het enigste wat je kunt doen is negeren. Of je moet meester in de vechtkunsten zijn.. ja dan kun je wel terug gooien eh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Abrazo schreef:
    Dat is echt kut, je had die steen terug moeten gooien!
    Bij ons gister ook. We stonden met z'n 6en bij een van de podia van Laundry Day & het was donker, gooit ineens iemand een brandende sigarettenpeuk onze richting uit, recht op een vriendin van ons. Haar hand helemaal verbrand (cat)

    Waar moet het heen met deze wereld :I


    i put the fun in funeral

    Ja wel, ik en een vriendin waren iets gaan eten voor we naar ons werk moesten. Dus het was rond 19u toen plots drie kleine gastjes met van die piraten naar ons begonnen te gooien. We hebben serieus moeten lopen en ze kwam nog achter ons aan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wtf? Wat zijn dat voor aso's?


    Don't dream your life, but live your dream!