• Omg, de laatste tijd heb ik echt steken in mijn buik. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Edit: Paracetamol helpt niet en warm houden ook niet.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 15:49 ]

    Probeer eens gekristalliseerde gember te maken, heel makkelijk. Zoek het maar op, en als je er last van hebt neem je twee stukjes.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ga anders bij de dokter langs, ik kan het niet weten, ik ben geen dokter.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Even langs de huisarts gaan denk ik.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Snivellus schreef:
    Probeer eens gekristalliseerde gember te maken, heel makkelijk. Zoek het maar op, en als je er last van hebt neem je twee stukjes.


    Haha, wat een naam

    Is het je maag of echt je buik/onderbuik?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Is het je maag of echt je buik/onderbuik?


    Mijn buik (:

    Aj, aj, we zullen je toch echt moeten gaan opereren.
    *Wil chirurg worden.*
    Maar nee, ik heb geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    armanii schreef:
    (...)

    Mijn buik (:

    En welk deel dan van je buik? Want als de steken erger worden moet je toch eens naar de dokter gaan. Er kan wat mis zijn met je pancreas of met je darmen of dergelijke. En nu wil ik je dus niet bang maken :p Maar die dingen kunnen best erg zijn en klein beginnen, maar wel escaleren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right