• Hey ,

    Normaal gezien zijn mijn verjaardagen de hel (duivel)
    Nee serieus ze waren altijd super saai , ik ging nooit buiten ( omdat ik niet mocht ) , heb nooit iets gekregen van mijn ouders , en kreeg bijna nooit taart (huil)
    Maar vandaag was mijn B-Day echt geweldig ! Ik kreeg van mijn ouders nieuwe schoenen ( die skaterschoenen met een logo , en dat logo lijkt op het hitler logo (nerd) wuwahahahah ik ken de naam niet ! ) en een nieuwe portefuile van Eastpak en een sjaal !
    I'm sooooo Happy !

    xxx LOL ;)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom vind je het cool dat je een hitlerachtiglogo op je schoenen hebt staan?

    Voor de rest: leuk dat je verjaardag fijn was! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gefeliciteerd!
    Fijn dat je toch een keer wat gekregen hebt van je ouders :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wowowow, hoezo kreeg je geen taart en een cadeau?

    Gefeliciteerd! :3


    Pretty is just a pretty word.

    Cloudburst schreef:
    Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom vind je het cool dat je een hitlerachtiglogo op je schoenen hebt staan?

    Voor de rest: leuk dat je verjaardag fijn was! (:


    hihi nee het is geen hitloer logo maar ik ken de naam niet van dat schoenmerk btw. het lijkt ook een beetje op het chanel logo :)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    FloppyFish schreef:
    (...)

    hihi nee het is geen hitloer logo maar ik ken de naam niet van dat schoenmerk btw. het lijkt ook een beetje op het chanel logo :)


    Oh oké, dan is het goed! Ik dacht dat je blij was omdat het op het hitlerlogo leek. :')


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Oh oké, dan is het goed! Ik dacht dat je blij was omdat het op het hitlerlogo leek. :')


    nope XD ik ben wel crazy maar zo crazy dan ook weer niet ! hahahaha


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Hee,,
    Leuke cadeaus :)
    Ben blij dat je leuke B-day had
    En nog van mij GEFELICITEERD!(H)


    I love Quizlet

    wow
    gefeliciteerd:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    felici !!


    dreams come true, nightmares to