• Jongens, ff serieus, wat een geniale film!
    Ik heb gewoon tot 3x aan toe met tranen in mijn ogen gezeten!
    Het doet me op de een of andere manier denken aan the Others :3


    Life is hard and then we die

    Waarom kan ik geen spoken zien? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    waar gaat die film over?:)

    Daystar schreef:
    waar gaat die film over?:)
    Nou, er is dus een dokter en die wil een jongetje helpen. Dat jongetje "sees dead people". En naja, die dokter denkt blablabla die is gek, maar dan luistert hij naar een oude bandopname van een patiënt die hetzelfde had en krijgt hij opeens een idee. En dan gaat hij dat jongetje helpen :3


    Life is hard and then we die

    Ik heb af en toe zitten lachen. Zoals met die kotsende vrouw. Dafuq.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    snap er niks van :X

    BEARD schreef:
    Ik heb af en toe zitten lachen. Zoals met die kotsende vrouw. Dafuq.
    Hahahaha, ik moest lachen bij dat toneelstuk, dat die vrouw opeens half verbrand was :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nou, er is dus een dokter en die wil een jongetje helpen. Dat jongetje "sees dead people". En naja, die dokter denkt blablabla die is gek, maar dan luistert hij naar een oude bandopname van een patiënt die hetzelfde had en krijgt hij opeens een idee. En dan gaat hij dat jongetje helpen :3



    quidquid excusatio prandium pro

    Prachtige film! Ik kreeg tranen in mijn ogen toen hij met zijn moeder in de auto zat en haar vertelde over zijn oma: "The answer was 'every day'. What did you ask, mom?"


    Here & Now

    Heb je die nu pas voor het eerst gezien? :'D
    Hele mooie film inderdaad, ga 'm meteen weer eens downloaden. Al jaren niet meer gezien!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nou, er is dus een dokter en die wil een jongetje helpen. Dat jongetje "sees dead people". En naja, die dokter denkt blablabla die is gek, maar dan luistert hij naar een oude bandopname van een patiënt die hetzelfde had en krijgt hij opeens een idee. En dan gaat hij dat jongetje helpen :3


    En blijkt hij uiteindelijk zelf ook een geest te zijn.
    Jep, I spoiled it.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    IK WIL NAAR DE WC!

    Maar ik durf niet! STRAKS ZIE IK DEAD PEOPLE D:(huil)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    IK WIL NAAR DE WC!

    Maar ik durf niet! STRAKS ZIE IK DEAD PEOPLE D:(huil)



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yarilo schreef:
    (...)





    Der loopt hier een of andere obese walrus rond met klauwen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    IK WIL NAAR DE WC!

    Maar ik durf niet! STRAKS ZIE IK DEAD PEOPLE D:(huil)


    Zo ben ik dus maar in bed gaan liggen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes