• De stelling van deze week luidt:
    De mens zal uiteindelijk zichzelf vernietigen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Daar zijn we al lang mee bezig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    doen ze ALLANGXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    weten wij veel, we kunnen niet in de toekomst kijken ^^

    Fae schreef:
    Daar zijn we al lang mee bezig.

    nniinnoo schreef:
    Eens.
    De mens heeft altijd naar meer gesnakt.
    En dat komt ze nu ten slechte.
    Ze willen meer en meer hebben, terwijl de wereld om hun heen dit niet meer aan kan.
    Onze hebzucht wordt onze dood.


    Over die dingen den ik echt veel over na... Als je bedenkt dat drie vierde van de aarde met water bedekt is en 3/8 met land... Dan schiet er nog maar 1/8 over en dat zal ook snel kapot gaan. Best dat er nog beschermde gebieden zijn, maar als de mensen zo blijven voortdoen met de natuur te vervuilen zullen er enkel nog wat boompjes langst de weg staan. En dan hebben we niet genoeg zuurstof meer en dan gaan we dood... Dat is mijn mening xD


    help

    Heavensbee schreef:
    (...)

    Over die dingen den ik echt veel over na... Als je bedenkt dat drie vierde van de aarde met water bedekt is en 3/8 met land... Dan schiet er nog maar 1/8 over en dat zal ook snel kapot gaan. Best dat er nog beschermde gebieden zijn, maar als de mensen zo blijven voortdoen met de natuur te vervuilen zullen er enkel nog wat boompjes langst de weg staan. En dan hebben we niet genoeg zuurstof meer en dan gaan we dood... Dat is mijn mening xD

    En wat is de andere 1/8e dan?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Assassin schreef:
    Inderdaad.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Eens.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Nee, maar de mens speelt wel een grote rol voor de staat van de aarde. Want wij vervuilen met z'n allen de aarde wel en dat verkort de levensduur van de aarde wel. Dus in die zien misschien wel.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Crystalflame schreef:
    Daar is veel kans toe.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I guess it´s just a matter of time.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Daar zijn we al mee bezig.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik kan niet in de toekomst kijken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Stray schreef:
    Nee, maar de mens speelt wel een grote rol voor de staat van de aarde. Want wij vervuilen met z'n allen de aarde wel en dat verkort de levensduur van de aarde wel. Dus in die zien misschien wel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Natuurlijk weet ik het niet 100% zeker, maar men is daar inderdaad mee bezig :/