• De stelling van deze week luidt:
    De mens zal uiteindelijk zichzelf vernietigen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Locomotor schreef:
    Nee, dat doet de wereld wel voor ons.


    en wie vernietigd de wereld ?? de mens, dus we vernietigen uiteindelijk onszelf

    niet allen zichzelf, maar de complete wereld


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Eens!
    We zijn al halverwege en niemand trekt zich er iets van aan.Al die verbeteringen zorgen er juist voor dat het slechter gaat

    Hehe, goede hoor, alleen zullen wij niet lang genoeg leven om dat mee te maken.

    Eens though.

    Eens.


    Who is laughing now! <3

    Storytime schreef:
    Eens, de mensen en de wereld.

    Eens :')


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Nidorina schreef:
    (...)

    Wel één puntje hierop: AIDS is niet bij de mensen ontstaan, wel bij de apen, wij hebben het van de apen overgenomen en 'verspreiden' het onder elkaar. Ofzoiets...
    Zoals ik al zei 'dat is wel gekomen door dingen die de mensen gedaan en ondernomen hebben dat deze ziekte zich is gaan verspreiden ons mensen en dodelijk is geworden..'. Deze ziekte wás niet bepaald dodelijk onder apen, totdat de mensen apenvlees begonnen te eten en daardoor de ziekte muteerde en onderling onder de mensen uitgebreid werd als een dodelijk virus.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei 'dat is wel gekomen door dingen die de mensen gedaan en ondernomen hebben dat deze ziekte zich is gaan verspreiden ons mensen en dodelijk is geworden..'. Deze ziekte wás niet bepaald dodelijk onder apen, totdat de mensen apenvlees begonnen te eten en daardoor de ziekte muteerde en onderling onder de mensen uitgebreid werd als een dodelijk virus.


    Cool om te weten :Y)
    Weeral doen we dit onszelf aan ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou het niet weten XD


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Misschien wel. Maar dat hoeft niet te gebeuren. )niet als iets-iemand anders dat voor wij het kunnen doen doet.'


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Slaughterer schreef:
    Eens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eens, de mens verpest de wereld zo hard, dat deze ons gedrag niet langer meer zal accepteren.


    Bad decisions make good stories.

    Iduno.


    Alis volat propriis.

    De mens in het algemeen is een grote term, ik ken zeker weten mensen die zuinig leven en als je ze opsluit in een doorzichtige koepel, eten en zuurstof geeft, er zeker nog heel veel jaren kunnen doorleven. Maar er zijn ook mensen die met hun hebzucht de wereld langzaam kapot willen maken. Ik probeer me het steeds meer te realiseren omdat ik het belangrijk vind dat we de wereld niet als een enorme vuilnisbelt achterlaten voor alle kinderen die na mij zijn geboren en zullen worden geboren.
    Maar toch ben ik het eens met de stelling, hoewel ik er niet echt blij mee ben.


    L IS JUSTICE.