• De stelling van deze week luidt:
    De mens zal uiteindelijk zichzelf vernietigen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Jesssie schreef:
    Jep.
    Er komt een WOIII (3e Wereld Oorlog) waar we met kernbommetjes gaan smijten en zo gaat iedereen dood (:


    En waarom zou die er komen dan ?? xD


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Oneens. Daar zijn er gewoon te veel mensen voor op de aarde.


    Remember that you're unique, just like everyone else.

    Chicklit schreef:
    Eens, we're al going down down down (cat)


    Toen moest ik aan een liedje denken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Crystalflame schreef:
    Daar is veel kans toe.


    KATSU!

    nniinnoo schreef:
    Eens.
    De mens heeft altijd naar meer gesnakt.
    En dat komt ze nu ten slechte.
    Ze willen meer en meer hebben, terwijl de wereld om hun heen dit niet meer aan kan.
    Onze hebzucht wordt onze dood.


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    Nuh, de mensheid overleeft alles wat we onszelf aan doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja zoals altijd, en zoals ze altijd al gedaan hebben :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Taize schreef:
    Nuh, de mensheid overleeft alles wat we onszelf aan doen.
    Zoiets als aids overleven we ook niet bepaald en dat is wel gekomen door dingen die de mensen gedaan en ondernomen hebben dat deze ziekte zich is gaan verspreiden ons mensen en dodelijk is geworden.. En dat is nog maar een van de zovele voorbeelden. Kijk naar wat er gebeurd als kerncentrales ontploffen en mensen dood gaan aan de straling die er vrij komt, die fabrieken worden niet gemaakt door de natuur (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Locomotor schreef:
    Nee, dat doet de wereld wel voor ons.


    Ik ben het eens met de stelling, maar locomotor heeft een punt. Maar hoe komt het dat de wereld de mens zal vernietigen? Doordat de mensheid te veel wilt van de wereld wat dus ook maakt dat het onze schuld is. Nu beginnen we dat te beseffen, maar we doen er niet echt iets aan, dat is de mensheid nu. Inclusief jij en ik

    "If we dont end war, war will end us." H. G. Wells Dat vind ik ook waar


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jonsu schreef:
    (...)
    Zoiets als aids overleven we ook niet bepaald en dat is wel gekomen door dingen die de mensen gedaan en ondernomen hebben dat deze ziekte zich is gaan verspreiden ons mensen en dodelijk is geworden.. En dat is nog maar een van de zovele voorbeelden. Kijk naar wat er gebeurd als kerncentrales ontploffen en mensen dood gaan aan de straling die er vrij komt, die fabrieken worden niet gemaakt door de natuur (nerd)


    Wel één puntje hierop: AIDS is niet bij de mensen ontstaan, wel bij de apen, wij hebben het van de apen overgenomen en 'verspreiden' het onder elkaar. Ofzoiets...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jonsu schreef:
    (...)
    Zoiets als aids overleven we ook niet bepaald en dat is wel gekomen door dingen die de mensen gedaan en ondernomen hebben dat deze ziekte zich is gaan verspreiden ons mensen en dodelijk is geworden.. En dat is nog maar een van de zovele voorbeelden. Kijk naar wat er gebeurd als kerncentrales ontploffen en mensen dood gaan aan de straling die er vrij komt, die fabrieken worden niet gemaakt door de natuur (nerd)


    Wel één puntje hierop: AIDS is niet bij de mensen ontstaan, wel bij de apen, wij hebben het van de apen overgenomen en 'verspreiden' het onder elkaar. Ofzoiets...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eens.

    Stond een leuke titel over in de krant:

    Vinden buitenaardse wezens het erg dat wij de aarde om zeep helpen?


    Je moet worden wie je bent.

    Dat is volgens mij eerder een feit als we zo doorgaan ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat zou me echt niets verbazen haha

    Eens.


    Schrijven geeft je hoop, in je eigen verhaal.