• Hoe krijgen jullie inspiratie voor story's. Ik soms door muziek, of foto's, of gebeurtenissen. Maar meestal als ik ondersteboven ga hangen op me stoel, zo kan ik goed nadenken. Vraag me niet waarom, maar het werkt, haha (: en nu jullie <3.

    Muziek, fanvids, foto's,...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb ooit in de jaren wel eens een idee. Maar als ik een idee krijg en het ga uitdenken dan lijkt alles weer op een film. ;________;

    Muziek, soms popt het gewoon in mijn hoofd op, dingen die ik tegenkom, foto's, films, series, tv, door zoveel eigenlijk.

    Muziek, in mijn gedachten verdrinken, random lopen en dan ineens ping! Krijg ik een idee/inspiratie (bloos)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Het komt gewoon 8D
    Gewoon BOEM inspiratie:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lezen, wandelen, muziek, foto's.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 19:01 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Vaak door weheartit. Dan zie ik een leuke foto en denk ik: Dat is een leuke cover. En dan krijg ik zo een zin om het te gebruiken en om te schrijven. Meestal komt het dan vanzelf.

    Meestal door boeken die ik aan het lezen ben.
    ik lees nu Alera en daardoor ben ik op het idee gekomen om The legend of adrienne te schrijven.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Door films kijken, het liefste goede films dan nog. Of gewoon lang in de auto zitten en met muziek in je oren, ik bedenk altijd dingen op liedjes. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het komt er gewoon BOEM. Dan zie ik een voorwerp, dan denk ik eraan en ga schrijven op me mobiel.

    muziek en als ik fiets krijg ik de meeste inspiratie
    ohja, en onder de douchexD


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Douchen en fietsen(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Abrazo schreef:
    Muziek, soms popt het gewoon in mijn hoofd op, dingen die ik tegenkom, foto's, films, series, tv, door zoveel eigenlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dumbledore schreef:
    Door films kijken, het liefste goede films dan nog. Of gewoon lang in de auto zitten en met muziek in je oren, ik bedenk altijd dingen op liedjes. (:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Muziek, boeken, films, foto's, plaatjes, de omgeving, mensen om me heen, gebeurtenissen in mijn leven. Echt van alles en nog wat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen