• Mijn nieuwste poll: Geloof jij in het lot, je lotsbestemming en dergelijke?

    Stemmen maar:Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee, ik vind dat gewoon een slap excuus want waar je uiteindelijk eindigd komt door de keuzes die je hebt gemaakt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Persoonlijk geloof ik er ook wel niet in...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik geloof in zekere zin wel in het lot, maar dat je zelf ook veel keuzes kunt maken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik geloof wel dat sommige dingen gewoon moeten gebeuren, maar je maakt nog steeds je eigen keuzes en het is niet zo dat dat allemaal voor je is bepaald ofzo.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Ik geloof wel dat sommige dingen gewoon moeten gebeuren, maar je maakt nog steeds je eigen keuzes en het is niet zo dat dat allemaal voor je is bepaald ofzo.

    Anitaaa schreef:
    Ik geloof wel dat sommige dingen gewoon moeten gebeuren, maar je maakt nog steeds je eigen keuzes en het is niet zo dat dat allemaal voor je is bepaald ofzo.


    Ik denk dat dit veel verwoord zoals ik er over denk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Weet ik eigenlijk niet. Ik denk er vaak over na, maar ik twijfel 8D
    Waarom zit er geen, weet ik niet, knopje? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Op een bepaalde manier wel. Dat het de bedoeling is dat je in sommige dingen faalt , maar dat dit juist ervoor zorgt dat er iets beters uit voor komt.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik geloof in (bijna) niks.

    AshKetchum schreef:
    Weet ik eigenlijk niet. Ik denk er vaak over na, maar ik twijfel 8D
    Waarom zit er geen, weet ik niet, knopje? :3


    Omdat het anders te makkelijk is om dat te kiezen ;) ik wil dat je die radartjes laat kraken!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nidorina schreef:
    (...)

    Omdat het anders te makkelijk is om dat te kiezen ;) ik wil dat je die radartjes laat kraken!


    dat moeten ze al genoeg doen op school hoor

    Anitaaa schreef:
    Ik geloof wel dat sommige dingen gewoon moeten gebeuren, maar je maakt nog steeds je eigen keuzes en het is niet zo dat dat allemaal voor je is bepaald ofzo.


    Trust me. I'm the doctor

    Anitaaa schreef:
    Ik geloof wel dat sommige dingen gewoon moeten gebeuren, maar je maakt nog steeds je eigen keuzes en het is niet zo dat dat allemaal voor je is bepaald ofzo.

    Ik geloof wel dat sommige dingen een dieper doel hebben, wat niet wil zeggen dat je je eigen keuzes niet kunt maken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik geloof dat er wel een bepaalde eindbestemming voor jou vastligt, maar dat je wel zelf kan kiezen hoe je daar geraakt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'