• *zeiktopic*
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 22:54 ]


    -

    onbekende personen, romantiek

    verkorte inleiding: het gaat over een meisje en haar leven is perfect, tot het op een dag verpest word,
    ik post normaal elke dag, maar soms komt er iets tussen, meestal rond 5 hoofdstukken per week ofzo
    http://www.quizlet.nl/stories/57446/you-belong-with-me/

    Onbekende personen. :D
    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/60967/elise/[/url]


    I will be.

    Elke dag een nieuw hoofdstuk (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    Of mijn Gossip Girl story:
    Gossip Girl


    I was an angel living in the garden of evil



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 23:27 ]


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Van Tokio Hotel heb ik er 4 =)

    Neem gerust een kijkje ;D


    I changed.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in en een vleugje romantiek.

    deze heb ik zelf geschreven maar hij is bij andere erg in de smaak gevallen dus wie weet.

    hij is wel afgelopen
    http://www.quizlet.nl/stories/12089/tame-the-big-bad-wolf-paul-lovestory-twilight/

    Onbekende personen, is al afgelopen

    Het is alleen geen horror :x
    Maar t heeft niet zo veel hoofdstukjes, t zijn er maar 12, dus kijk maar eens of je t wat vind (;


    Inspiration can hit you any time



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    - Onbekende personen
    - Romantiek
    - Historisch =3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/

    Kijk maar wat je vind,,hope you like


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!