• Ik heb net voor €2,00 credits besteld en krijg ik een smsje van een onbekend nummer.
    Er staat:

    SMS Kosten 10euro. Service: Betaaldienst op sc 3355 à EUR 2,00. Provider: www.zaypay.com - GRATIS BERICHT.

    Heeft iemand dit ook al voor gehad?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is all about having a good time.

    Er was toch gedoe met de credits via sms?


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Er was toch gedoe met de credits via sms?

    Ik was een lange tijd afwezig, dus ik weet van niets. :X


    Life is all about having a good time.

    Ossum schreef:
    (...)
    Ik was een lange tijd afwezig, dus ik weet van niets. :X


    Wat ik eruit opgemaakt heb is dat je geloof ik niet via credits kon betalen, omdat er teveel gedoe mee was.


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    (...)

    Wat ik eruit opgemaakt heb is dat je geloof ik niet via credits kon betalen, omdat er teveel gedoe mee was.


    Gisteren had ik er ook gekocht, en had geen problemen. Het is enkel dat smsje dat ik raar vind. Ik heb dat nog nooit gehad.


    Life is all about having a good time.

    Ossum schreef:
    (...)

    Gisteren had ik er ook gekocht, en had geen problemen. Het is enkel dat smsje dat ik raar vind. Ik heb dat nog nooit gehad.


    Je zou een mod kunnen raadplegen (;
    En even checken of er wat van je tegoed af is gegaan


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    (...)

    Je zou een mod kunnen raadplegen (;
    En even checken of er wat van je tegoed af is gegaan

    Zal ik doen. Alleen mijn geld van mijn credits zijn er afgegaan, meer niet. :)


    Life is all about having a good time.

    Smskosten? Wat gek!
    Als er geen extra geld is afgegaan buiten die twee euro, lijkt het mij in orde. Dit is het eerste dat ik er van hoor.


    Let the Night embrace you

    Zoals Sagitta zegt: zolang er niet meer dan die 2 euro vanaf is gegaan, zal er niets mis zijn.
    Je hebt jouw credits toch ontvangen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Zoals Sagitta zegt: zolang er niet meer dan die 2 euro vanaf is gegaan, zal er niets mis zijn.
    Je hebt jouw credits toch ontvangen?

    Ja, ik heb ze ontvangen. Voorlopig is er niet meer dan €2,00 afgegaan, gelukkig maar.


    Life is all about having a good time.

    Ossum schreef:
    (...)
    Ja, ik heb ze ontvangen. Voorlopig is er niet meer dan €2,00 afgegaan, gelukkig maar.

    Dan zou ik me geen zorgen maken. Maar het is wel goed dat je het even meld. Dan zijn we op de hoogte. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het wel apart dat ze het probleem met de credits alleen op het forum neerzetten, maar de helft van de users of meer dan dat zit niet eens op het forum dus kunnen het niet weten.

    Fapsnol schreef:
    Ik vind het wel apart dat ze het probleem met de credits alleen op het forum neerzetten, maar de helft van de users of meer dan dat zit niet eens op het forum dus kunnen het niet weten.

    Als je wilt bellen voor credits staat het er bij. Al een tijdje, trouwens. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik zal het even navragen bij mollie.nl (die de sms betalingen afhandelt).

    Zaypay is geloof ik het moederbedrijf van Mollie, maar het lijkt me niet juist dat dit soort smsjes worden verstuurd.


    Dit is mijn signature...

    Fapsnol schreef:
    Ik vind het wel apart dat ze het probleem met de credits alleen op het forum neerzetten, maar de helft van de users of meer dan dat zit niet eens op het forum dus kunnen het niet weten.

    Het staat ook op de pagina zelf hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.