• Ik vind Lord Of The Rings écht hartstikke mooi, en heb net een nummer gevonden. Jullie zullen me nu vast érg zweverig vinden ofzo, maar ik vind dit clipje zo zielig |:http://nl.youtube.com/watch?v=WDULzrZSlhk Wie nog meer houden van Lord Of The Rings?


    x


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Supermooi. Ik wou dat ik zo'n muziek kon componeren! :O
    En de films zijn ook zalig! Ik heb ze al verschillende keren gezien maar ben ze nog niet beu hoor :P
    Een paar maand geleden was de eerste nog es op tv. Zou je denken dat de twee andere ook nog komen, maar nee dus. 'k Moet ze echt nog eens huren ofzo :P
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    [Zie tijdstip van plaatsing]

    Lord of The Rings is nu bezig op RTL 4

    i luve it!!
    dat liedje
    zo mooi
    i luve the elfs :Y)
    ik ken zelfs hun taal spreken [hoezo obsessed xD ]
    en ik ken die liedjes :Y)
    ikke mega fan :O
    verslaafd :O
    woehoe xD
    oke ik ben hyper xd

    gister was deel 2 nog op tv en volgende week komt deel 3 op tv ik heb ze al mega vaak gezien maar het blijven super mooie films..(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ja die dwerg is leuk, kheb alle delen al 2 keer of meer gezien(hoera)

    Ik vind de film GEWELDIG!!!
    Mijn naam komt ervan
    Ik heet Arwen


    Make your dream reality! --- There are no villains, only misunderstood heroes

    Man ik was verslaafd in tijde van de videarecorder.

    Vorig jaar was die van Nederlands zelfs verwondert toen we nog zoveel wisten over Lord of the rings tijdens een invul oef. Z'n ogen kwamen groter met de meerdere goeie antwoorden:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik ken de films vanbinnen en vanbuiten. Ik kan zelfs zeggen welke film bewerkt is op dezelfde manier als LOTR. Maar dat komt doordat ik mijn examenopdracht over Weta en Richard Taylor heb gemaakt. Ik kan half de film mee opzeggen, ik kan zeggen wat waar is bewerkt -voor een groot deel- en ik weet waar het allemaal computer is. ik kan zelfs zeggen waar en wanneer iemand van de crew geblesseerd raakte. -ja, I know, klinkt heel obsessief, maar ik heb de extended version en mijn examenopdracht was een groot deel Lord of the Rings-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij mij staat er dat het is verwijderd? Mja, Lord of the Rings is gewoon prachtig.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Bij mij staat er dat het is verwijderd? Mja, Lord of the Rings is gewoon prachtig.

    True, bij mij ook. Maar dit topic is van 2008 x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ^Lol.

    Maar LOTR zijn geweldige films. Tot nu toe heb ik het altijd moeten doen met geleende films, maar hoop ze ooit zelf nog eens te hebben. Ik heb de soundtrack wel op cd. Die is echt zo mooi.