• Waarom worden mijn quizen niet gemaakt?? Ik vind het wel mooi geschreven , en een leuk idee , maar waarom maakt niemand hem O.O

    http://www.quizlet.nl/quiz/225110/why-you-have-to-go--and-make-thing-so-complicated-th-deel-1/

    Zeg je ff wat je er van vond??(A)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Titel aangepast, floodberichten verwijderd.)


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    Stop eens met je topic zo actief te houden.
    Als niemand ze maakt, maken ze ze niet.

    Die nutteloze reacties zijn vet irritant. ¬¬

    Stop eens met je topic zo actief te houden.
    Als niemand ze maakt, maken ze ze niet.

    Die nutteloze reacties zijn vet irritant. ¬¬


    Dan lees je ze toch lekker niej :P


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    Stop eens met je topic zo actief te houden.
    Als niemand ze maakt, maken ze ze niet.

    Die nutteloze reacties zijn vet irritant. ¬¬
    jij bent ook vet irritant.

    ik maak ze wel schattii x3

    Het komt toch steeds bovenaan te staan, damn

    aaaaawh ik probeer hem wel als je de mijne wilt proberen ;)
    http://www.quizlet.nl/quiz/196257/a-girl-with-a-mission-on-msn--th--a-boy-who-searching-for-love-on-msn/
    XxX


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik maak ze wel schattii x3

    Dankej!! Jij bent een schat!! Mijn redende engel (A)


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    aaaaawh ik probeer hem wel als je de mijne wilt proberen ;)
    http://www.quizlet.nl/quiz/196257/a-girl-with-a-mission-on-msn--th--a-boy-who-searching-for-love-on-msn/
    XxX

    Ikke jouwe nu maken (A)


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    Ten eerste.. Is het verboden om flood-reacties te plaatsen en ten tweede is zo'n dwingende titel ook verboden.. Dus wil je alsjeblieft stoppen met van die onnodige reacties te posten, want ik heb van verschillende mensen vernomen dat ze zich hier groen en geel aan ergeren.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ten eerste.. Is het verboden om flood-reacties te plaatsen en ten tweede is zo'n dwingende titel ook verboden.. Dus wil je alsjeblieft stoppen met van die onnodige reacties te posten, want ik heb van verschillende mensen vernomen dat ze zich hier groen en geel aan ergeren.

    x.


    als we moeten rekening houden met wat veel van die -sorry- losers zich hier aan gaan ergeren, dan mogen we hier helemaal niks meer, en ik vind dat quizlet saai word doordat we nu bijna niks meer mogen.

    (...)

    als we moeten rekening houden met wat veel van die -sorry- losers zich hier aan gaan ergeren, dan mogen we hier helemaal niks meer, en ik vind dat quizlet saai word doordat we nu bijna niks meer mogen.
    Daar moet ik je inderdaad wel gelijk in geven.. Maar dat er bijna niets meer mag is ook door de users zelf veroozaakt natuurlijk. We hadden ontzettend veel vrijheid. Maar dat liep vaak uit op ruzie's en meer van die dingen. En Rutger maakt hier de regels.. En ik vrees dat het gewoon 'Take it or leave it' zal zijn ;).

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Daar moet ik je inderdaad wel gelijk in geven.. Maar dat er bijna niets meer mag is ook door de users zelf veroozaakt natuurlijk. We hadden ontzettend veel vrijheid. Maar dat liep vaak uit op ruzie's en meer van die dingen. En Rutger maakt hier de regels.. En ik vrees dat het gewoon 'Take it or leave it' zal zijn ;).

    x.
    voor mij is het de laatste tijd toch vooral leave it,, omda tik bijna niets meer mag van mijn ouders
    en msn heel druk is XD
    vooral als Laura online is dan (A)