• Ik besloot vandaag om eens heel lief voor mijn buren te zijn. -kijkt naar zijn geluidinstellingen- Wacht, dat kan nog een beetje harder. Oh en de bass kan nog wat hoger. -draait alles wat harder- Achja, wat een heerlijke muziek (bloos) -Stoel trilt onder mijn kont-

    Iemand ook zon leuk kado voor zijn/haar buren?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 11:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elke dag knalharde metal draaien. Het leukste cadeau is muziek.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha :')
    Eerder dat mijn buren een kado hebben voor mij: ze hebben een hond die mij altijd bang maakt met z'n geblaf :$


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    BEARD schreef:
    Elke dag knalharde metal draaien. Het leukste cadeau is muziek.

    Kijk, jij snapt het.
    -Bro fist-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Taize schreef:
    Haha :')
    Eerder dat mijn buren een kado hebben voor mij: ze hebben een hond die mij altijd bang maakt met z'n geblaf :$

    Ik schreeuw dan gewoon naar ze. Moeten ze maar lief zijn en niet blaffen. Ik kijk de hond aan, zeg gewoon heel duidelijk: BEK DICHT! en dan zijn ze stil (bloos)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 12:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik geef niks aan mijn buren en zij mij ook niet(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Opschepper. :W


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Opschepper. :W

    Achja, je kent me he ^^.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 11:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb geen buren, dus ik kan de muziek zo hard zetten als ik wil.(cool)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Assassin schreef:
    Opschepper. :W


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Stoer joh!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De buren krijgen een kado als ze weer eens ruzie maken terwijl ik wil slapen -.- -hun kamer is naast de mijne(rijtjeshuis)-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn buren geven altijd cadeautjes aan ons; ze schreeuwen gigantisch hard naar hun kindje en vervolgens begint dat rotjoch keihard te janken en te gillen en dan gaan die ouders nog harder schreeuwen om over dat joch heen te komen. En dat elke dag. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Yes
    Yes 4

    De hond van de buren houd er van in onze tuin te poepen... lig je net lekker in het gras...

    Nee, ik wacht nog steeds tot m'n bommen binnen zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een snoepje voor die kinders kan altijd.
    Wij hebben gewoon echt goede buren.