• vandaag had ik zeven lesuren voor ieder lesuur een boek, een werkschrift en een klein schrift en dan nog je etui, eten en drinken en je rekenmachine. ik breek me rug nog eens een keer als ik niet uitkijk ik heb haat aan veel boeken:((

    :o ik heb maar 3 boeken en vorig jaar 2 x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Daar bestaan kluisjes voor. En als je te lui bent om je boeken in je kluis te stoppen en wat vaker te lopen, moet je niet zeuren over een te zware tas.
    [/mening]


    Bored.

    Ik doe aan het begin van de dag al mijn spullen in mijn kluisje behalve degene die ik nodig heb voor de eerste pauze, en doe dat ook in de eerste pauze en de tweede pauze, zo hoef je hoogstens voor drie vakken wat mee te nemen.

    Wij hebben nog niet eens zon kluisjs -.-
    Vandaag hadden we dus maar 1 uur in mn eigen lokaal :8
    Heb dus den hele dag met:
    -2 boeken van wiskunde+rekentoestel,
    -1 boek van latijn+werkboek+schrift,
    -1 kaft van frans+1boek+kladschrift,
    -1 kaft van aarderijkskunde+altas
    & dan op het einde van de dag nog 2 boeken van bio O.ô


    HaveFun!

    Oké, de kluisjes ?xD


    ok

    Wie haat boeken niet, das logisch..

    Ik ook, en dan ben ik een zwerfklas, ik heb morgen ook elk uur een ander vak


    Live life limitless.

    omg ja ik ook ik moe miss 4 mappe mee sleure of meer en dan men boeke elke dag en dan ng men pennezak en ng een paar mappjes en curcucblade en van al die shit en men lunchpaket en drinke !! die zijn egt ni goe wijs int sgool.

    OMG ik had me tas een X op de weegschaal gezet (xD was verveeld) en da ding was echt keizwaar!

    bij mij past het er soms maar net in! en ik heb nou onderhand al een hernia!!

    ik stop mijn boeken wel in me kluisje maar het gewoon vervelend als je naar school moet elke keer als ik me tas dan oppak breek ik me rug zowat

    hebben jullie geen kluisjes ofzo?


    If you had never come out of the blue, I would've stay