• Omdat de awards weg zijn,zou ik de quizlet-lotto wel eens willen zien.Je kan in 1 maand je inschrijven en zegt dan 5 cijfers.De mods beslissen elke maand 5 cijfer waarmee je kan winnen.Wie de meeste juist heeft,mag zijn quiz in de spotlight zetten.Gratis. Het is maar 1 keer per maand dus...Goed idee?

    x

    Ik denk dat het zorgt voor vriendjespolitiek.


    Hoe kan je vriendjes politiek doen???

    Ik moet eerlijk toegeven dat het idee best leuk is, maar ik er toch tegen ben. De Awards waren ook een dergelijk experiment, en dat is ook uitgelopen op grote vriendjespolitiek.
    En als de mods de cijfers moeten beslissen... Je hebt volgens mij geen idee hoeveel mensen wij op Quizzel kennen. xD
    Dat zou idd gevaarlijk kunnen worden. Dan zou het willekeurig moeten gaan, door computers bepaald. Maar daarvoor moet je bij Rutger zijn. x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik moet eerlijk toegeven dat het idee best leuk is, maar ik er toch tegen ben. De Awards waren ook een dergelijk experiment, en dat is ook uitgelopen op grote vriendjespolitiek.
    En als de mods de cijfers moeten beslissen... Je hebt volgens mij geen idee hoeveel mensen wij op Quizzel kennen. xD
    Dat zou idd gevaarlijk kunnen worden. Dan zou het willekeurig moeten gaan, door computers bepaald. Maar daarvoor moet je bij Rutger zijn. x)


    Ik vind het ook wel leuk.
    Maar het zou inderdaad weer gewoon vriendjespolitiek worden x')

    Inderdaad een goed idee!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik moet eerlijk toegeven dat het idee best leuk is, maar ik er toch tegen ben. De Awards waren ook een dergelijk experiment, en dat is ook uitgelopen op grote vriendjespolitiek.
    En als de mods de cijfers moeten beslissen... Je hebt volgens mij geen idee hoeveel mensen wij op Quizzel kennen. xD
    Dat zou idd gevaarlijk kunnen worden. Dan zou het willekeurig moeten gaan, door computers bepaald. Maar daarvoor moet je bij Rutger zijn. x)


    Dat is wel waar..
    Maar wat als de cijfers gewoon door Rutger beslist worden ofzo?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Denk je dat Rutger daar tijd voor heeft ofzo? o.o
    Hij heeft een leven :'D

    Denk je dat Rutger daar tijd voor heeft ofzo? o.o
    Hij heeft een leven :'D


    I know! xD
    Maar als het maar 5 cijfertjes zijn, ik bedoel 12345! xD In nog geen 5 seconden! xD
    Maar twas maar een idee! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    geweldig idee (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Denk je dat Rutger daar tijd voor heeft ofzo? o.o
    Hij heeft een leven :'D


    xD Idd!

    Eigenlijk well maarja.


    Be Yourself!

    Cuwl n__n


    Every tear falls down for a reason.

    ik denk dat misschien daar de site weer van traag word


    Nvt

    Vast wel. En ik ben er nog altijd tegen. Het lijkt me eerlijk gezegd ook een reden tot ruzie, want je zult zien dat meerdere leden dezelfde cijfers invoeren. (ja, ik denk aan dat soort mogelijkheden. x) )


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind het geen leuk idee ofzo. Alleen maar onhandig, want zoals Esemesje al zei; dan komt er weer allemaal vriendjes politiek -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Niet dat ik een leven heb, maar ik zie weinig in dit idee ben ik bang. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo van zo'n lotto.


    Dit is mijn signature...

    Niet dat ik een leven heb, maar ik zie weinig in dit idee ben ik bang. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo van zo'n lotto.


    Helemaal mee eens x')