• het is al even geleden maar ik had toch zin om dit nog even te posten omdat ik het zo schattig vind ^^
    tijdens de vakantie was ik twee weken in nederland. mijn vriendje mocht 4 dagen komen (na veel zeuren). omdat het echt heel erg kleine bedden waren was het echt onmogelijk om samen te slapen, jammer genoeg. we hadden het heel gezellig en de tijd vloog dus voorbij. de laatste avond was ik heel erg down omdat ik hem na de volgende dag zo lang zou moeten missen. toen heeft mijn vriendje me zo'n uur lang zijn t-shirt nat laten maken. ik was heel moe maar ik wou gewoon bij hem zijn. en toen heeft hij van half 12 tot 3u 's nachts oncomfortabel in een hoek van mijn minikamertje zitten kijken hoe ik sliep.
    like, hoe ongelooflijk lief is dat wel niet?

    om het nuttig te houden, heb jij ook zon lief vriendje? :Y)


    ask her if she wants to stay a while

    Genius schreef:
    (...)
    Jij met je nikki :'D
    (...)
    Jij met je mitchell :'D


    Jij met je gezeur :'D (A)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 19:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Crystalflame schreef:
    Ik heb helemaal geen vriendje. ):
    Maar wel lief, ja.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jamess schreef:
    (...)

    Jij met je gezeur :'D (A)

    Laat me, ik ben wanhopig single (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Laat me, ik ben wanhopig single (no_chears)

    Jacje, dat kom vanzelf wel. Maak je niet zo druk -knuffel-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Defensive schreef:
    Aww, dat is lief! (:
    Mijn vriend kan ook ontzettend lief zijn en dan is hij ook echt zoooo sweet, maar soms kan hij ook zo onverschillig zijn. Maar daar hou ik wel van :')
    Bij mij is het vaak wel andersom: dan kijk ik hoe mijn vriend slaapt voor een tijdje, maar dat komt doordat hij nou eenmaal meteen van de wereld is altijd en ik er enorm lang doe om in slaap te vallen.

    Met dat onverschillig zijn heb ik het eerder wel moeilijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    (...)
    Jij met je mitchell :'D


    Sorry, ik heb geen andere vriendjes om over te praten. (joehoe)


    Your make-up is terrible

    Jaimy is ook heel lief... af en toe xD

    Niet altijd :P


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Yarilo schreef:
    Hihi, cute. & Ja, zo lief is mijn vriendje ook. ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    oeh ik krijg zo'n bella edward idee(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Samen ? ;D


    Ik heb op dit moment niemand (:
    & ik kan niet zeggen dat ik et mis van wat jij bedoeld want ik heb et nog nooit gevoeld ;P
    Just waiting ;d


    Jaaa, me likeyyy. Je hebt mooi haar. : D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jamess schreef:
    (...)
    Jacje, dat kom vanzelf wel. Maak je niet zo druk -knuffel-

    Ik ben al oud! Mijn midlifecrisis komt steeds dichterbij, nog even en ik krijg rimpels en dan lukt het nooit :'D


    -

    Negligible schreef:
    (...)
    Met dat onverschillig zijn heb ik het eerder wel moeilijk


    Nou ja, het brengt ook wel voordelen met zich mee, we begrijpen elkaar soms op dat soort vlakken zonder er een woord over te zeggen, terwijl ik andere jongens er enorm mee zou kwetsen of jaloers zou maken of zo. Diep vanbinnen is hij niet zo onverschillig als hij doet, en soms laat hij mij dan gelukkig wat dieper in zijn gedachten en weet ik tenminste waar hij mee zit, en verder hoeft het van mij ook niet, ik weet wat ik aan hem heb en dat is genoeg. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    OOh das lief o.o ge maakt mij jaloers --'

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ben al oud! Mijn midlifecrisis komt steeds dichterbij, nog even en ik krijg rimpels en dan lukt het nooit :'D

    Dat slaat nergens op, mijn moeder is gescheiden en heeft ook gewoon weer iemand anders gevonden. Wees niet zo negatief jij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Sorry, ik heb geen andere vriendjes om over te praten. (joehoe)

    Gelukkig niet nee :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.