• Het homohuwelijk?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind er niets van. iedereen mag trouwen met wie hij wilt van mij en niemand hoeft daar iets over te 'vinden'


    Your make-up is terrible

    lekker hun gang laten gaan, het zijn ook mensen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Iedereen mag trouwen met wie die wilt. Ik vind het leuk voor de mannen die gaan trouwen. Vroeger hoopte ik dan stiekem dat 1 van de 2 in een trouwjurk ging


    Happy Birthday my Potter!

    Als die mensen er gelukkig van worden, vind ik t prima.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het goed.
    Als homo's willen trouwen moeten ze dat vooral kunnen doen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Iedereen die wil trouwen moet kunnen trouwen.


    Life is hard and then we die

    Ik vind het heerlijk dat zulke mensen bestaan met homo's zul je nooit ruzie krijgen,En het zijn de gezelligste mensen die hier op aarde rond lopen. Een homo huwelijk is altijd reuze gezellig echt waar.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 14:26 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    Ik vind het heerlijkd dat zulke mensen bestaan met homo's zul je nooit ruzie krijgen,En het zijn de gezelligste mensen die hier op aarde rond lopen. Een homo huwelijk is altijd reuze gezellig echt waar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Assassin schreef:
    Ik vind er niets van. iedereen mag trouwen met wie hij wilt van mij en niemand hoeft daar iets over te 'vinden'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik vind dat die mensen ook wel mogen trouwen, waarom niet? en in sommige landen vinden ze dat zo vreselijk dat ze daar de doodstraf op homohuwelijken geven. dat is pas erg.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    BloodyGum schreef:
    Iedereen mag trouwen met wie die wilt. Ik vind het leuk voor de mannen die gaan trouwen. Vroeger hoopte ik dan stiekem dat 1 van de 2 in een trouwjurk ging


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind er even veel van als elk ander huwelijk,helemaal niks.Gaat mij niks aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Ik vind er niets van. iedereen mag trouwen met wie hij wilt van mij en niemand hoeft daar iets over te 'vinden'

    PUKKELxDING schreef:
    Iedereen die wil trouwen moet kunnen trouwen.


    your eyes are like stars in the night.

    dat die mensen gelukkig mogen worden :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.