• het is al even geleden maar ik had toch zin om dit nog even te posten omdat ik het zo schattig vind ^^
    tijdens de vakantie was ik twee weken in nederland. mijn vriendje mocht 4 dagen komen (na veel zeuren). omdat het echt heel erg kleine bedden waren was het echt onmogelijk om samen te slapen, jammer genoeg. we hadden het heel gezellig en de tijd vloog dus voorbij. de laatste avond was ik heel erg down omdat ik hem na de volgende dag zo lang zou moeten missen. toen heeft mijn vriendje me zo'n uur lang zijn t-shirt nat laten maken. ik was heel moe maar ik wou gewoon bij hem zijn. en toen heeft hij van half 12 tot 3u 's nachts oncomfortabel in een hoek van mijn minikamertje zitten kijken hoe ik sliep.
    like, hoe ongelooflijk lief is dat wel niet?

    om het nuttig te houden, heb jij ook zon lief vriendje? :Y)


    ask her if she wants to stay a while

    Jamess schreef:
    (...)
    Dat slaat nergens op, mijn moeder is gescheiden en heeft ook gewoon weer iemand anders gevonden. Wees niet zo negatief jij.

    Mijn moeder is ook gescheiden en die heeft ook wel weer mensen gevonden hoor (joehoe) Maar het was maar een grapje :"D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn moeder is ook gescheiden en die heeft ook wel weer mensen gevonden hoor (joehoe) Maar het was maar een grapje :"D

    Nah gekkie toch ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn vriendje is echt heel lief. Daar kom ik steeds vaker achter. :9~

    Aaah, das lief. Helaas heb ik nog nooit een vriendje gehad..... Komt nog wel een keer. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    ik had zo'n lief vriendje, en hij zou dat ook zeker voor me doen, want de eerste keer dat ik hem zag toen we samen waren, had hij een ketting voor me gekocht en hij betaalde alles voor me, vind ik ook ze lief van hem
    maar toen vond hij dat hij me veel te weinig ziet en dat hij me te hard moest missen dus zijn we uit elkaar, vind ik jammer maar ja

    Awh dat is echt superlief :')
    En neen,ik heb geen vriendje :c


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn vriend is ook zo.

    Hij komt altijd heel langzaam in slaap en ik altijd na 4 minuten ofso.
    En hij zegt dat hij het mooi vind hoe ik slaap....

    Of hij komt ineens aan met een bos tulpen...

    I love him(l)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 18:36 ]

    Hale schreef:
    Mijn vriend is ook zo.

    Hij komt altijd heel langzaam in slaap en ik altijd na 4 minuten ofso.
    En hij zegt dat hij het mooi vind hoe ik slaap....

    Of hij komt ineens aan met een bus tulpen...

    I love him(l)

    Een bus tulpen?
    een bus vol tulpen?

    nou da's nie verkeerd. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Een bus tulpen?
    een bus vol tulpen?

    nou da's nie verkeerd. :'D


    Nee bos...

    Typfoutje.

    wat lief !
    ja ik heb ook een superlief vriendje.
    Ik sliep vanacht bij hem en hij kroop heeel dicht tegen me aan en sloeg zijn armen om me heen.
    Mijn vriend is meer van de daden dan van woorden ( in de liefde dan, niet dat hij gelijk iemand mept als hij ruzie heeft ofso x'D)


    I solemny swear i am up to no good

    Genius schreef:
    Ik vind het vreselijk als iemand kijkt hoe ik slaap.. (no_chears)

    ja ik ook, stel je voor, lig je daar met je bekkie wijd open, dikke snurk geluiden, kwijl langs je wang, romantisch ! x'D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 18:41 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Misschien zegt hij dat wel gewoon, om jou te laten denken dat hij zo lief is. Haha sorry, ben een verpester


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Misschien zegt hij dat wel gewoon, om jou te laten denken dat hij zo lief is. Haha sorry, ben een verpester

    dat zou gemeen zijn :p maaar ik werd wakker toen hij naar zijn eigen kamer ging, om 3u dus ^^


    ask her if she wants to stay a while

    So cute, ik ben nog steeds lonely!!