• Doodse stilte of zo luid mogelijk de muziek aan? In het geval van het laatste, drop hier je favoriete nummers om mee op te staan! :]
    Als het er heel veel zijn zul je toch -net als ik- het omlaag moeten werken naar 3 nummers ... Omdat je niet meer per keer kunt posten.

    Mijn meest voorkomende ochtendnummertjes;




    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Avox schreef:


    HAhahaha, om het maar over het totaal tegenovergestelde te hebben van wat ik neerzette qua filmpjes. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deze. o_______o



    Maar voor die stomme opdracht was het deze;


    Opeens hoor ik dan keihard ; SOMEBODY ONCE TOLD ME THE WORLD IS GONNA BLOWROLLKILL ME.
    Met daarachter dood leuk 'TUUTTUUUTTUUUUTTT'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn vader die me het bed uit probeert te krijgen. Met nadruk op probeert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Mijn vader die me het bed uit probeert te krijgen. Met nadruk op probeert.


    Oh dat herken ik ... Maar al te goed. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De wekker D: PIEP PIEP PIEP.
    En het ontbijt nieuws :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn klotewekker XD


    Life is hard and then we die

    Mijn mammie die vraagt of ik goed heb geslapen xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    En dan staat hij heel zacht ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Eerst springt de radio aan (Skyradio), maar daar wordt ik niet helemaal wakker van, dus tien minuutjes later begint mijn mobiel ook met We Are Golden - Mika, wat steeds harder wordt. Dan komt mijn moeder nog een aantal keer langs dat ik uit bed moet komen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.



    :3

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 17:24 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    DrarryOn schreef:
    Mijn mammie die vraagt of ik goed heb geslapen xD


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jesssie schreef:
    De wekker D: PIEP PIEP PIEP.
    En het ontbijt nieuws :Y)