• Weet iemand heel toevallig waar deze kleur All Stars te verkrijgen is? Ik heb mijn zinnen hier namelijk 'n tijdje geleden al op gezet, maar ik ben ze eigenlijk nog nooit in de winkel tegen gekomen D: On-line mag ook (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen idee, eigenlijk. Een meisje bij mij op school heeft ze. Daar heb ik ooit naar gevraad, maar die had ze in Duitsland gekocht, dus daar heb je weinig aan, denk ik..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Deze misschien?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:43 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nightlock schreef:
    Geen idee, eigenlijk. Een meisje bij mij op school heeft ze. Daar heb ik ooit naar gevraad, maar die had ze in Duitsland gekocht, dus daar heb je weinig aan, denk ik..

    Jua, ik las ergens dat die kleur daar wel vaker voorkomt D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Chandler schreef:
    Deze misschien?

    Jua, die had ik ook al gevonden, maar ik vind die kleur daar zo vaal D: + ik wil kijken of ze ergens goedkoper zijn.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:44 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Jua, die had ik ook al gevonden, maar ik vind die kleur daar zo vaal D: + ik wil kijken of ze ergens goedkoper zijn.


    Die kleur is inderdaad veel minder fel dan de echt bordeauxrode. Maar goedkoper ga je ze niet vinden, vrees ik. All Stars kosten al gauw 60 euro, zeker bij een kleur die niet zovaak voorkomt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ze staan op de converse site

    Volgens mij zijn het deze (:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:51 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Die kleur is inderdaad veel minder fel dan de echt bordeauxrode. Maar goedkoper ga je ze niet vinden, vrees ik. All Stars kosten al gauw 60 euro, zeker bij een kleur die niet zovaak voorkomt.

    Uhuh en ik meende toch dat je ook kan bestellen vanaf de officiële site, maar zij verschepen niet naar Nederland, alleen binnen de US D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn vriend heeft bordeauxrode all-stars, en een bordeauxrode smoking (al noemt hij het "wijnrood" en hebben we daar al een tijdje een meningsverschil over xD). Ik zal het eens vragen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Locomotor schreef:
    Ze staan op de converse site

    Leesch mijn post hierboven(cat)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Leesch mijn post hierboven(cat)


    Ah, ja. Ik heb nog een andere link gepost (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Locomotor schreef:
    (...)

    Ah, ja. Ik heb nog een andere link gepost (:

    Ty! Woow. Die zijn zo duur D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk dat je nog maar even goed moet rond zoeken op t internet (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Volgens mij zijn dat wel dezelfde, als die op Otto staan o_o Alleen door de witte achtergrond lijkt de kleur minder fel. En ze zijn daar goedkoper, hm.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anders neem je deze Die ik net zelf heb ontworpen *wenkbrauwwiebel*
    http://www.converse.com/#/products/shoes/converseone/builder/chuTayDouUppCan1006,,,299276565


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Een meisje van mijn klas heeft er, dus ik denk regio Mechelen/Antwerpen. :3


    Let the Night embrace you