• Mijn vader is Mac Donalds halen. Echt zo lekker. Dat is eigenlijk het enige waar ik nu zin in heb [a] Heb niet zo veel zin om te eten namelijk.

    Wat pakken jullie meestel bij Mac Donalds?
    Ik een Chicken Salsa <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    McFlurry met friet


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Niets. Haha. Ik ga er bijna nooit heen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga altijd naar Quick i.p.v. MacDonalds :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Galleon schreef:
    Ik niks, ik hou niet van de McDonalds, en die cola daar, whatthefuck is dat voor goor aanmaakspul? x'D Anyways, ik heb altijd een uurtje na de Mac alweer honger, dus Kentucky Fried Chicken ftw! (cat)


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    nuggets met frietjes

    McChicken en een milkshake. Love the milkshakes. Of een McFlurry Lion.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    McKroket,Kipnuggets of aarbei Milkshake:9~


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Nuggets, ijs of friet. Anders lus ik niet!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Voornamelijk Mc Chicken, en ik ben dus totáál niet jaloers op je want mijn moeder had geen zin om te koken en heeft dus pizza gehaald bij de dominos.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Whaha, ik werk bij de McDonald's. De friet vind ik niet zo, verder vind ik het wel lekker (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik een Bigtasty-zonder bacon- en die hebben ze nu verdomme niet meer! (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ianthomas4ev schreef:
    ik eet er eigenlijk nooit,
    je moet echt maar eens je eten uitwringen dan zie je hoeveel vet erin zit (=
    en daarom eet ik dus geen ma Donalds :)


    Ik probeer het ook altijd zoveel mogelijk vet er af te schudden, vind het zelf ook geen lekker idee om iets 'vettigs' te eten :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Yarilo schreef:
    Ik een Bigtasty-zonder bacon- en die hebben ze nu verdomme niet meer! (cat)

    Echt niet? D: Die at ik vroeger ook altijd. Bij de KFC hebben ze ook de spicy wrap weggehaald, alleen nog maar gewone over. Maar ik hou van pittig t.t


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Echt niet? D: Die at ik vroeger ook altijd. Bij de KFC hebben ze ook de spicy wrap weggehaald, alleen nog maar gewone over. Maar ik hou van pittig t.t


    Nee, door die stomme Amerikaanse Burger die ze nu hebben denk ik. Geen idee, ze geven geen redenen op. In het verleden is 'ie ook al eens weggeweest maar nu komt 'ie wss. nooit meer terug en is het Mac eten weer saai D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind McDonalds afschuwelijk... gewoon in het algemeen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.