• De stelling van vandaag luidt:
    Buschauffeurs zouden een wapenstok moeten hebben

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Waarom? :'D


    ok

    Ik zie het al helemaal voor me :')
    volgens mij is dat een slecht idee, want busschaffeurs zijn ook niet bepaald lieverdjes hoor. Misschien is pepperspray een beter idee ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee, lijkt me niet zo'n handig idee. Mensen zouden zich denk ik kapot schrikken als ie een knuppel naast zich heeft staan..

    nee, je zult maar net een agressieve buschauffeur treffen^^ Ik denk net als LizesBIATCH pepperspray een beter idee is :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Oneens, bij sommigen slaan de stoppen dor en word je ineens doodgeslagen. En dat terwijl je hem bij zijn kraag greep om te vertellen dat je agressieve ex achter je aan zit en je wilt vermoorden, stel je dát maar eens voor.
    Iets minder gevaarlijks zou dan wél van toepassing zijn, zoals inderdaad, een pepperspray.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    LizesBIATCH schreef:
    Ik zie het al helemaal voor me :')
    volgens mij is dat een slecht idee, want busschaffeurs zijn ook niet bepaald lieverdjes hoor. Misschien is pepperspray een beter idee ><


    You move me ......... Kurt

    -Geeft briefje van 5- 'en 1 euro kaartje aub.' Buschauffeur geeft ram, moet je maar met kleiner geld betalen. Nee slecht idee zeg nou zelf daar gaan ze misbruik van maken, geef ze dan een cursus zelfverdediging, of een knop die in touch staat met de politie ofzo, weet ik veel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lijkt me wel handig, maar alleen voor de noodgevallen, want ze zijn ook niet altijf van die lieverdjes.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Nou ik denk eigenlijk van niet, Pepperspray lijkt mij handiger, dan een wapenstok. Want ze kunnen er misbruik van maken en bij elk klein incident of wat ze niet vertrouwens naar de stok grijpen en er op los rammen. Niet echt slim.

    Zo nu ben ik eens uitgepraat ^^


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Moneyless schreef:
    Nou ik denk eigenlijk van niet, Pepperspray lijkt mij handiger, dan een wapenstok. Want ze kunnen er misbruik van maken en bij elk klein incident of wat ze niet vertrouwens naar de stok grijpen en er op los rammen. Niet echt slim.

    Zo nu ben ik eens uitgepraat ^^

    Waarom zouden ze van peperspray dan gene misbruik maken.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kunnen ze niet gewoon een 'undercuffer' beveiligingsman erbij zetten?


    I want my bloody cheese now!^^

    Lijkt mijn niet zo handig. Of dan alleen op de lijnen/bussen die het meest met agressie te maken hebben. En dan mss geen wapenstok maar pepperspray


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    mo0nXlo0n schreef:
    Kunnen ze niet gewoon een 'undercuffer' beveiligingsman erbij zetten?


    Dat zou ook wel goe zijn, maar dat gaan ze vast niet doen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja.

    zulke mensen worden vaak lastig gevallen en bedreigd net als politiemensen en Ambulancepersoneel. dus ja i kvind dat ze recht hebben op eens tukje bescherming.


    We can only learn to love by loving.

    Geef ze gewoon gelijk een geweer ;D


    Niet geschoten is altijd mis..