• =( kak ik zit met een probleem, ik dacht dus dat ik een vriendin had, dus er fietst zo'n jongen langs en die roept me, maar hij fietste langs en ze vraagt zo: wie is dat
    Ik zeg zo : ja een jongen die mij leuk vond en ik heb hem gedumpt.

    Nou nu zegt die gast op msn: Ja jij zei tegen dat meisje dat je mij fcking hard gedumpt heb en dat ik je nog steeds leuk vind.

    Dus ik dacht FACK. dat meisje heeft der bek dus niet gehouden en heeft het door geluld tegen hem en dat is zowiezo niet leuk!!!! :O omg
    zij heeft het verhaal nog 'spectaculairder' gemaakt, dus wat moet hij van me denken, tis gewoon een vriend van me enzo, maar nu durf ik hem niet aan te kijken, WAT MOET IK ZEGGEN??? =(
    Help me pliesss

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 19:12 ]

    Zeggen dat het bullshit is wat ze zegt. Lekkere vriendin trouwens.


    To infinity and beyond •

    Moet je maar niet overdrijven om je leven spectaculairder te maken.:W


    Has no one told you she's not breathing?

    Overdrijven is nooit goed. Het is ook wel een beetje jou schuld.
    Maar dat is een klote vriendin als je het mij vraagt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Caipirinha schreef:
    Zeggen dat het bullshit is wat ze zegt. Lekkere vriendin trouwens.


    None but ourselves can free our minds.

    Caipirinha schreef:
    Zeggen dat het bullshit is wat ze zegt. Lekkere vriendin trouwens.

    Ja ik dacht, iets wat ik tegen jou zeg hoef je niet gelijk door te lullen en zeker niet tegen die persoon zelf. Dat heb ik nog nooit gedaan :S Dat doe je toch ook gewoon niet, en ik heb haar niks verkeerds aan gedaan, maar blijkbaar is ze niet te vertrouwen.
    maar hij zegt: jaja, ik weet wel dat je dat heb gezegt.
    Maar ze zei het dus ook echt tegen een groepje mensen dus ik wordt morgen op school verpest aan gekeken door haar

    Anitaaa schreef:
    Moet je maar niet overdrijven om je leven spectaculairder te maken.:W

    Nee ik overdreef niet om het spectaculairder te maken, dat deed zij!! Ze had niks te vertllen ofzo en toen ging ze dat maar zeggen tegen een groepje mensen, arrggg ik doe der nog wat ofzo :S Ik vind het echt kut wat ze heeft gedaan

    Anitaaa schreef:
    Moet je maar niet overdrijven om je leven spectaculairder te maken.:W


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik had het verhaal klein beetje overdreven bij dat meisje maar zij heeft der bek dus niet gehouden en heeft het door geluld tegen hem en dat is zowiezo niet leuk!!!!


    Je vriendin zuigt en jij moet je leven niet spectaculairder maken dan het is. My verdict: Jullie zitten allebei fout.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Daystar schreef:
    (...)
    Nee ik overdreef niet om het spectaculairder te maken, dat deed zij!! Ze had niks te vertllen ofzo en toen ging ze dat maar zeggen tegen een groepje mensen, arrggg ik doe der nog wat ofzo :S Ik vind het echt kut wat ze heeft gedaan

    Ja maar jij hebt ook overdreven.
    Iedereen weet dat je een verhaal niet exact kan navertellen en het dus altijd wordt geminimaliseerd of gemaximaliseerd, afhankelijk van over wat het gaat. Zij moest het ook niet doorvertellen, maar aangezien je zelf ook in de fout bent gegaan moet je het haar maar gewoon niet kwalijk nemen. ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Negligible schreef:
    Overdrijven is nooit goed. Het is ook wel een beetje jouw schuld.
    Maar dat is een klote vriendin als je het mij vraagt


    Save me from myself.

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Ja maar jij hebt ook overdreven.
    Iedereen weet dat je een verhaal niet exact kan navertellen en het dus altijd wordt geminimaliseerd of gemaximaliseerd, afhankelijk van over wat het gaat. Zij moest het ook niet doorvertellen, maar aangezien je zelf ook in de fout bent gegaan moet je het haar maar gewoon niet kwalijk nemen. ;]


    Nou ik neem het der wel kwalijk dat ze het zomaar aan een groepje vreemde jongens ging lullen.

    Maar de vraag is dus, wat moet ik tegen die jongen zeggen ?:O

    Allebei zeker fout! Maar u vriendin is wel fucked up!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Iedereen zeggen hoe fout of goed ze wel niet zijn, ipv dat mensen een oplossing bieden :']
    Kun je die jongen niet gewoon negeren? Of zeg gewoon 'Yep, that's right, hoewel ze 't wel opgeblazen heeft.'


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Iedereen zeggen hoe fout of goed ze wel niet zijn, ipv dat mensen een oplossing bieden :']
    Kun je die jongen niet gewoon negeren? Of zeg gewoon 'Yep, that's right, hoewel ze 't wel opgeblazen heeft.'


    Ja nou het is dus een goede vriend van me, en ik probeer nu ook al niks te zeggen enzo, maar dat lukt niet voor altijd, zulke dingen onthoud hij en gaat hij het zeker nog is een keer over hebben