• =( kak ik zit met een probleem, ik dacht dus dat ik een vriendin had, dus er fietst zo'n jongen langs en die roept me, maar hij fietste langs en ze vraagt zo: wie is dat
    Ik zeg zo : ja een jongen die mij leuk vond en ik heb hem gedumpt.

    Nou nu zegt die gast op msn: Ja jij zei tegen dat meisje dat je mij fcking hard gedumpt heb en dat ik je nog steeds leuk vind.

    Dus ik dacht FACK. dat meisje heeft der bek dus niet gehouden en heeft het door geluld tegen hem en dat is zowiezo niet leuk!!!! :O omg
    zij heeft het verhaal nog 'spectaculairder' gemaakt, dus wat moet hij van me denken, tis gewoon een vriend van me enzo, maar nu durf ik hem niet aan te kijken, WAT MOET IK ZEGGEN??? =(
    Help me pliesss

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 19:12 ]

    C18 schreef:
    Iedereen zeggen hoe fout of goed ze wel niet zijn, ipv dat mensen een oplossing bieden :']
    Kun je die jongen niet gewoon negeren? Of zeg gewoon 'Yep, that's right, hoewel ze 't wel opgeblazen heeft.'


    hahah inderdaad, iedereen zegt goed of fout maar nou weet ik nog steeds niet wat ik moet doen aangezien het een vriend van me is :$

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja nou het is dus een goede vriend van me, en ik probeer nu ook al niks te zeggen enzo, maar dat lukt niet voor altijd, zulke dingen onthoud hij en gaat hij het zeker nog is een keer over hebben

    Zeg dan gewoon eerlijk wat jij hebt gezegd en zeg dat zij het heeft opgeblazen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Zeg dan gewoon eerlijk wat jij hebt gezegd en zeg dat zij het heeft opgeblazen?

    Dat kan gewoon een soort van niet, want naja dat kan gewoon niet echt, als ik dat zou zeggen dan denktie dat ik hem nog leuk vind maar hij heeft al met iemand anders en dan krijg ik iedereen achter me aan zegmaar

    Daystar schreef:
    (...)
    Dat kan gewoon een soort van niet, want naja dat kan gewoon niet echt, als ik dat zou zeggen dan denktie dat ik hem nog leuk vind maar hij heeft al met iemand anders en dan krijg ik iedereen achter me aan zegmaar


    eerlijkheid duurt het langst...dan denkt hij maar dat je hem leuk vind...
    en hoezo krijg je dan iedereen achter je aan? lult hij ook alles door?:8


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    eerlijkheid duurt het langst...dan denkt hij maar dat je hem leuk vind...
    en hoezo krijg je dan iedereen achter je aan? lult hij ook alles door?:8


    Nee maar zijn vriendin, kent zo'n beetje iedereen en dan is het: blabla maaike dit en dat, en mensen mogen mij al niet, omdat ik nog 14 ben en de rest van de klas 16 of 17. En dan hoor ik er niet bij

    Je had dan ook gewoon kunnen zeggen dat het een vriend is. --'
    Leg hem uit wat er is gebeurd? Hij zal het wel begrijpen. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    Je had dan ook gewoon kunnen zeggen dat het een vriend is. --'
    Leg hem uit wat er is gebeurd? Hij zal het wel begrijpen. :]


    26 - 02 - '16

    Caipirinha schreef:
    Zeggen dat het bullshit is wat ze zegt. Lekkere vriendin trouwens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    En waarom pressies heb je tegen haar gelogen?
    Dat krijg je er van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zeg dat ze vroeg wie ie was en dat je zei dat hij een jongens was die jou vroeger leuk vond, maar dat het af is en dat de rest dat ze zei bullshit is. Wat zo is als ik het goed begrijp. Als hij echt een vriend is, zal hij wel tegen de waarheid kunnen zeker. liegen moet je er zeker niet over doen, want dat komt toch uit.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 16:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    The truth.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.