• Nu heeft mijn leerkracht Engels ons de eerste dag al huiswerk meegegeven. Het eerste deel heb ik al af, maar het tweede nog niet. We moeten een soort van voorblad maken met dingen die met Engels te maken hebben. Maar ik zit vast. Tot nu toe heb ik alleen een Quote van Shakespeare er op staan.
    Weet een van jullie nog leuke dingen die ik er kan opzetten? Alle dingen die ik kan bedenken heb ik vorig jaar al gedaan en ik wil niet twee keer hetzelfde doen.


    Ex astris, sciencia

    Engels als in de taal of als in alles wat dan ook met het land te maken heeft?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 19:42 ]

    McTrusty schreef:
    Engels als in de taal of als in alles wat dan ook met het land te maken heeft?

    In taal en land. Mag zowel Cultuur als geen cultuur.Ik zou er zelfs een Britse band op mogen zetten.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    In taal en land. Mag zowel Cultuur als geen cultuur.Ik zou er zelfs een Britse band op mogen zetten.

    Plak er een enorme foto op van Tom Felton. (x

    Je kunt misschien een kaartje van Engeland kunnen natekenen en de grootste steden erin zetten met hun hoogtepunten?
    Random idee. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Plak er een enorme foto op van Tom Felton. (x

    Je kunt misschien een kaartje van Engeland kunnen natekenen en de grootste steden erin zetten met hun hoogtepunten?
    Random idee. (:


    dàt noem ik nog eens een goed idee :'D
    Anyways aan je username te zien hou je wel van schrijvers, doe Engelse schrijvers met een foto of een stukje uit hun verhaal dat je mooi vindt?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nou je kan er altijd typische engelse dingen opzetten, zoals een vlag, een gebouw, zo'n bus of telefooncel. Een sonnet van Shakey kan je er ook altijd opzetten :3


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:


    Ja dat zou ik zeker erop zettten (cat)

    McTrusty schreef:
    (...)
    Ja dat zou ik zeker erop zettten (cat)


    Heel groot, in A4 formaat! :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oké nee, nu serieus. Misschien kan je een soort van collage maken van al het Engels dat je in ons land terugvind? Engels bij ons is zoals iedereen wel weet opvallend aanwezig. Sla een tijdschrift/krant open en je ziet onmiddellijk Engelse woorden/zinnen staan. Knip die uit en plak ze wat door elkaar op een A4blad. Je kan ook logo's van merken die hier in België te vinden zijn, maar oorspronkelijk van Engeland komen, uitknippen/afdrukken en ertussen plakken. En je kan zoals McTrusty zegt nog wat typische Engelse dingen erbij doen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 19:56 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:




    PRO!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Padalecki schreef:


    Ik vrees dat mijn leerkracht er punten op moet zetten (en ze zou niet opgetogen zijn met dit), dus, dat is al zeker geen optie.


    Ex astris, sciencia

    Zet Hershey's kisses erop :3 Lekker kwijlen tijdens de les. :3