• Pfft, ik ben al een tijdje in de war. Ik heb een vriendin ontmoet via internet voor een soort groep. we hebben met die hele groep ook samen meetings enzo en tot een tijdje terug ging het ook allemaal heel leuk en smooth.
    Die groep is een groep voor Role en Cosplay (verkleden a la anime style) en ik en die vriendin deden samen alsof we een stelletje waren, gewoon in onze rol. of zo was het voor mij. gewoon handjes vast houden en knuffelen.
    Maar na mijn eerste grote meeting, een paar maanden terug is zij schijnbaar verliefd op mij. in de tussentijd hebben we nog gelogeerd bij haar en daar waren we ook al close, maar ik had er toen nog niks van gemeend! maar zij wel dus. Ik vond het echt fijn om zo close met haar te zijn en had ook een tijdje meer voor haar gevoeld maar vond dat nogal stom van mezelf. hoe groot was de kans dat zo'n relatie goed zou uitpakken?
    eventjes, een of twee weken, geleden kreeg ik toen een SMSje van haar toen ze op kamp was waarin ze zei dat ze me leuk vond. Ik kon haar toen dus verder niet spreken behalve via sms, en natuurlijk was mijn beltegoed bijna op. Ik heb die hele nacht wakker gelegen, helemaal verward enzo.
    Ze is nu wel weer op msn en ik denk dat we nu wat hebben. over een tijdje komt ze bij mij logeren en dan kijken wij verder.
    maar ik weet nu niet, ben ik bi ofzo? en hoe moet ik dit nu aan mijn ouders en vrienden vertellen? dit is echt de eerste keer dat ik wat voor een meisje voel enzo....
    Help?


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Het lijkt erop dat je bi bent jah (: Ik zou er gewoon eerlijk over zijn, het is namelijk iets heel normaals.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik snap dat je in de war bent. Dat zou ik ook zijn, als ik verliefd zou zijn op een meisje. Heb je echt geen enkel idee hoe je ouders erover zouden kunnen denken? Misschien vinden ze het wel leuk.
    En wat dat meisje betreft: als je nog niet zeker weet of je haar leuk vindt, probeer daar dan achter te komen. Als jij je goed voelt bij haar aanrakingen, dan denk ik persoonlijk dat het wel goed zit bij jullie twee.
    Veel succes ermee!


    Life is hard and then we die

    Ik kwam er op ongeveer dezelfde manier achter. Het is even schrikken natuurlijk, maar niemand van je vrienden en familie zal je er anders om behandelen, dat weet ik zeker. Succes ermee!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het zou goed kunnen dat je bi bent en ik zeg je uit ervaring. Blijf altijd eerlijk tegen jezelf en iedereen. Het zal waarschijnlijk even raar zijn voor je ouders. Die moeten even aan het idee wennen, zoals mijne dat ook moesten.


    The pain of love, will never stop..

    IvoryCoast schreef:
    Ik kwam er op ongeveer dezelfde manier achter. Het is even schrikken natuurlijk, maar niemand van je vrienden en familie zal je er anders om behandelen, dat weet ik zeker. Succes ermee!


    ok,niet helemaal op dezelfde manier maar k vind wel dat ze gelijk heeft


    If you believe in yourself anything is possible

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap dat je in de war bent. Dat zou ik ook zijn, als ik verliefd zou zijn op een meisje. Heb je echt geen enkel idee hoe je ouders erover zouden kunnen denken? Misschien vinden ze het wel leuk.
    En wat dat meisje betreft: als je nog niet zeker weet of je haar leuk vindt, probeer daar dan achter te komen. Als jij je goed voelt bij haar aanrakingen, dan denk ik persoonlijk dat het wel goed zit bij jullie twee.
    Veel succes ermee!

    Weetje, volgens mij is (bijna) iedereen wel een beetje bi,, in ieder geval bijna iedereen die ik ken. Maar ik snap je wel hoor (: En misschien kun je op zo'n hulpsite anoniem met mensen praten die hetzelfde mee maken / mee hebben gemaakt? Sterkte!
    xx


    You can agree with me or you can be wrong

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap dat je in de war bent. Dat zou ik ook zijn, als ik verliefd zou zijn op een meisje. Heb je echt geen enkel idee hoe je ouders erover zouden kunnen denken? Misschien vinden ze het wel leuk.
    En wat dat meisje betreft: als je nog niet zeker weet of je haar leuk vindt, probeer daar dan achter te komen. Als jij je goed voelt bij haar aanrakingen, dan denk ik persoonlijk dat het wel goed zit bij jullie twee.
    Veel succes ermee!


    .

    Zou kunnen, zelf weet ik er niet zo gek veel van, maar je moet het echt niet verbergen. Probeer het wa beter uit te zoeken en als je er zeker van bent kom er dan pas voor uit! Als je dat niet zeker weet en je zegt het dan heb je kans dat het voor verwarring zorgt. Helenmaal als je er later achter komt dat het niet zo is.
    Maar wat ook zo is. Je moet er niet bang voor zijn! Veel mensen doen daar heel normaal over. En als iemand daar raar over doet ookal is het moeitlijk! Dan moet je bij jezelf eens bedenken hoe zielig die persoon is! Ben niet bang om jezelf te zijn!
    En je kan er altijd op quizlet met mij en de anderen over praten! Vaak lucht zo iets op!

    Ik denk wel dat je bi bent ja, maar ik zou eerst even afwachten wat er gebeurt als ze bij je komt logeren enzo. En als je er daarna zeker van bent dat je haar leuk vindt, dan zou ik het pas tegen mijn ouders enzo vertellen, en die zullen het vast niet erg vinden (:
    sterkte en succes ermee!


    Keep your head, heels and standards high.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap dat je in de war bent. Dat zou ik ook zijn, als ik verliefd zou zijn op een meisje. Heb je echt geen enkel idee hoe je ouders erover zouden kunnen denken? Misschien vinden ze het wel leuk.
    En wat dat meisje betreft: als je nog niet zeker weet of je haar leuk vindt, probeer daar dan achter te komen. Als jij je goed voelt bij haar aanrakingen, dan denk ik persoonlijk dat het wel goed zit bij jullie twee.
    Veel succes ermee!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap dat je in de war bent. Dat zou ik ook zijn, als ik verliefd zou zijn op een meisje. Heb je echt geen enkel idee hoe je ouders erover zouden kunnen denken? Misschien vinden ze het wel leuk.
    En wat dat meisje betreft: als je nog niet zeker weet of je haar leuk vindt, probeer daar dan achter te komen. Als jij je goed voelt bij haar aanrakingen, dan denk ik persoonlijk dat het wel goed zit bij jullie twee.
    Veel succes ermee!


    -

    Ik ben echt blij die lieve reacties te lezen x3
    Ik voel me echt goed bij haar, dus ja, ik moet er maar voor gaan denk ik~


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap dat je in de war bent. Dat zou ik ook zijn, als ik verliefd zou zijn op een meisje. Heb je echt geen enkel idee hoe je ouders erover zouden kunnen denken? Misschien vinden ze het wel leuk.
    En wat dat meisje betreft: als je nog niet zeker weet of je haar leuk vindt, probeer daar dan achter te komen. Als jij je goed voelt bij haar aanrakingen, dan denk ik persoonlijk dat het wel goed zit bij jullie twee.
    Veel succes ermee!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik vind dat er niks mis is met bi!
    miss ben ik het ook wel, dat weet je niet totdat je jezelf de kans gunt om dat te denken en tot de tijd dat je verliefd wordt op een meisje!
    Soms 'klikt' het gewoon meteen (geld voor zowel jongens als meisjes bij mij) en dat voelt gewoon raar dat je meteen weet dat je vrienden bent!
    Miss kies ik er wel voor om meiden te zien als bf en bij jongens hetzelfde aanzie voor liefde... omdat het normaal lijkt om met een jongen te zoenen en niet met een meisje.....


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder