• Want hij doet echt veel voor me, & hij heeft vandaag voor mij Justin bieber zijn boek gekocht die ik al een tijdje wou, maar nu wil ik ook tonen dat ik van hem hou, maar ik weet niet hoe ik dat kan doen, weten jullie wat?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Door het te zeggen?


    -

    Als 'Ik hou van je' niet genoeg is voor jouw gevoel, doe dan eens iets liefs. Ik weet niet, kook eens uitgebreid voor hem of zo?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geef hem een knuffel. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    schrijf hem een brief of zo, of bewerk een paar foto's van jou en hem en steek hem in een kader of zo
    ik weethet niet echt

    je hoeft niet persé iets te kopen of whatever om te zeggen dat je van hem houdt, maar plan bijvoorbeeld een dagje 'vader-dochter tijd' in. Dan ga je veel dvd's kijken met lekkere dingen(je kunt dan ook nog een cake bakken of samen doen), of spelletjes doen. Dat vinden vader's leuk om dingen met hun dochter te doen en dat scheelt ook weer veel voor je portemonnee ;x

    ik noem maar wat he


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Samen met hem naar de bioscoop gaan? Dat doe ik heel vaak met mijn papa en ik vind dat zo gezellig. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat vindt je vader leuk om te doen?
    Ik weet namelijk van mijn vader dat hij niets leuk vindt van alles dat mikechang gezegd heeft. Maar stel hij houdt van voetbal, ga eens een potje met hem voetballen? Gewoon iets leuks samen, dat vinden ze vaak al meer dan genoeg om te weten dat je van ze houdt (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maak een placemat met allemaal foto's van jullie samen, van jong naar oud. :3


    Has no one told you she's not breathing?

    mijn papa is ook lief
    soms :Y)

    KNUFFEL, en zeggen dat je van hem houd, en dat je blij bent dat hij al die dingen voor jou doet, maak een ontbijt op bed, kijk een film samen. Erg zijn genoeg dingen die je kan doen!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Defensive schreef:
    Als 'Ik hou van je' niet genoeg is voor jouw gevoel, doe dan eens iets liefs. Ik weet niet, kook eens uitgebreid voor hem of zo?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hem je liefde tonen door: 'Pap, ik hou van je.' Je weet niet wat dat met iemand doet als dat tegen hem/haar gezegd wordt en het ook nog gemeend is. Dat doet echt heel veel.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik weet het niet, want mijn pa word super blij als ik 'ik houd van je' zeg, dat verwacht hij niet daarom.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Met ontbijt op bed doe je niemand kwaad. (krul)
    Ik vind mensen verassen echt leuk. ^^ Als ik zie hoe gelukkig ze zijn dan en zo geeft me een zaaaalig gevoel. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Anitaaa schreef:
    Maak een placemat met allemaal foto's van jullie samen, van jong naar oud. :3


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander