• Ze wil de laatste tijd alles voor mij beslissen
    Nu krijg ik een nieuwe fiets(nou ja nu niet meer waarschijnlijk) en dan gaat mijn moeder helemaal moeilijk doen omdat zij de fiets te duur vindt en wil dat ik een andere kleur neem en nu hoor ook nog eens dat mijn tante(!) dezelfde wil. Hallo, het is een tienerfiets.
    En ze vindt eigenlijk ook dat ik het niet verdien(ik heb mijn oude nog maar vijf jaar)
    En nu wil ze weer op zoek naar een goedkopere enzo
    Maar zo heb ik over een jaar nog geen nieuwe fiets.
    En ik kan mijn stem nog niet verheffen of ze wordt gelijk boos.
    Hallo, het is mijn leven.
    En nu wil zij mijn nieuwe kamer gaan verzinnen.Want ik verdien het niet om een mooie kamer te krijgen, mijn babybehang zit er nog op. Het zijn toch mijn keuze's
    Ik wil gewoon een lichtblauwe Miss Grace
    Ik wil gewoon een keer mijn leven kunnen leiden
    En ik wil zelf mijn kamer inrichten
    Mijn vader is het gelukkig grotendeels wel met mij eens
    Sorry voor dit zeurverhaal, ik weet dat mensen ergere dingen meemaken enzo, maar ik moet het even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn moeder is ook zo. En mijn vader soms ook. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ecanus schreef:
    Zij betaalt je fiets, dus heeft zij meer dan een beetje het recht te bepalen in welke prijsklasse hij moet liggen. Het is haar huis en als jij weg bent, zal zij iets met die kamer moeten kunnen, dus dat ze ook daar inspraak in wilt, vind ik ook niet raar. Je moet haar gewoon tegemoet komen, want zo te lezen, bekijk jij ook alles alleen maar uit jezelf en ben je koppig als de pest. Dat je je eigen kamer wilt bepalen is natuurlijk logisch, maar je moet ook bekijken, dat het ook hun huis is..

    haar vader betaalde de fiets volgens mij ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    I understand you. ik erger me soms ook de pleuris aan mn moeder


    Hope goes lost but never dies.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Hier ben ik het mee eens.
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik snap best dat je moeder nog inspraak wilt op de dingen die je doet.
    Plus vind ik persoonlijk om al een nieuwe fiets te nemen na vijf jaar... Zelf reed ik altijd op tweedehands fietsen, en daar deed ik dan vijf jaar mee tot ze kapot waren. En dan koop je er weer 1 van 20 euro. :'D
    En dat van je behang snap ik ook niet goed. Hang posters op?
    Ach ja.

    Bij ons is het eigenlijk zo. Als je naar de brugklas gaat krijg je een dure fiets omdat dat de laatste is
    Maar eind groep 6 had ik al een nieuwe nodig toen heb ik er één voor nog geen honderd euro bij de hema gekocht en in de brugklas heb ik er geen gehad.
    Die ik nu heb is ook gewoon te klein


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Avox schreef:
    (...)\
    Jeps nog steeds babybehang
    Ik wil het liefst gewoon hele lichte kleuren
    Ik zou eigenlijk 2 jaar geleden de zolderkamer krijgen, maar toen kreeg mijn zus die(terwijl die nu al op zoek is naar een kamer)
    Van die fiets komen volgend jaar nieuwe kleuren uit dus zegt mijn moede
    Anders is jouw volgend jaar van het vorige seizoen dat is toch niet leuk?
    Maar, is je oude fiets te klein of kapot of iets dergelijks? Of kun je er nog een jaar op fietsen?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar, is je oude fiets te klein of kapot of iets dergelijks? Of kun je er nog een jaar op fietsen?

    Hij is te klein al twee jaar en hij is helemaal beroest en hij gaat best vaak kapot


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Avox schreef:
    (...)
    Bij ons is het eigenlijk zo. Als je naar de brugklas gaat krijg je een dure fiets omdat dat de laatste is
    Maar eind groep 6 had ik al een nieuwe nodig toen heb ik er één voor nog geen honderd euro bij de hema gekocht en in de brugklas heb ik er geen gehad.
    Die ik nu heb is ook gewoon te klein


    Nou, en ik denk dat als je ouders zeggen dat hij te duur is, dat je niet mag klagen. Dan kies je een goedkopere fiets en maakt hem zelf mooi? Als je er zelf al niet voor hoeft te betalen mag je volgens mij niet klagen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Anders betaal je mee aan die fiets, je ouders 70% jij 30, Of zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik betaal tegenwoordig zo'n beetje alles zelf...dus absoluut geen last van...niet dat ik daar eerder last van had...ik kreeg een budget gezegd en daar moest ik me aan houden...mama en papa keken dan nog naar de kwaliteit van wat ik gekozen had en als die goed was, namen ze het mee...heerlijk zulke ouders...nou hebben mijn moeder en ik heel erg dezelfde smaak, dus is dat wel handig:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Storytime schreef:
    Als zij betaalt is het best logisch dat ze inspraak wilt/heeft, niet?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Bless the day waarop je studiefinanciering krijgt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap op zich wel dat je moeder inspraak wil in de prijs, maar ze zou jou ook een budget kunnen geven dat jij dan zelf op zoek kan naar een fiets die jij leuk vind.
    Mijn moeder is net zo, hoor. Echt megabeschermend, ik ben zeventien en ik mag net zo veel als de gemiddelde 14-jarige --'
    En dat alleen omdat ik wat verlegen ben en een beetje weinig zelfvertrouwen heb, mijn moeder denkt meteen dat ik me dan niet kan redden. Zucht.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haha, ik ken het ;) Puberteit he ;) Moeders vinden het moeilijk ons los te laten. Omdat we volwasse vrouwen worden. Komt wel goed, iedereen heeft het. Maar ik snap best dat je moeder wat inspraak wil hebben, aangezien zij betaald. Er zal vast wel iets zijn wat jullie allebei leuk vinden :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    DancingDead schreef:
    I understand you. ik erger me soms ook de pleuris aan mn moeder


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    suc6 hopelijk komt het goed.
    gelukkig dat je vader het met je eens is !
    hopelijk krijg je die fiets. ik heb hem ook maar dan in het groen veel sterkte (flower)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3