• je hoort vaak van die belgengrapjes van belgen zijn dom en al die grapjes en moppen.
    ik hoorde laatst weer één van:

    waarom worden de belgen over 20 jaar alleem boos op de nederlanders?
    en het antwoord was dan: omdat ze dan eindelijk onze moppen snappen


    maar mijn vraag dus; hoe vinden jullie dat? voel je je dan beledigt? word je boos, of juist verdrietig, trek je je er niks van aan of lach je er juist heel hard om??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Volgensmij maken Belgen ook grappen over Nederlanders, who cares. Het zijn maar grappen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 18:03 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zo zijn er in België net dezelfde moppen, maar met Nederlanders. Ik vind het eigenlijk dom, we spreken allemaal dezelfde taal & nog maken we elkaar belachelijk. :3


    Save me from myself.

    Cinna schreef:
    Volgensmij maken Belgen ook grappen over Nederlanders, who cares. Het zijn maar grappen.


    Let it come and let it be

    aberforth schreef:
    Zo zijn er in België net dezelfde moppen, maar met Nederlanders. Ik vind het eigenlijk dom, we spreken allemaal dezelfde taal & nog maken we elkaar belachelijk. :3

    aberforth schreef:
    Zo zijn er in België net dezelfde moppen, maar met Nederlanders. Ik vind het eigenlijk dom, we spreken allemaal dezelfde taal & nog maken we elkaar belachelijk. :3

    Dat maakt het júíst leuk, België en Nederland zijn als het waren 'concurrenten' wat betreft veel dingen. Havens, belangerijke steden, welvaard en ook taal. We zitten op gelijk niveau en proberen elkaar maar al te graag te overschreiden. Daarnaast als je een mop over Duitsers vertelt, die iets tegen de Nederlanders zeggen, moet je in het Duits gaan lullen :'D


    Let it come and let it be

    I <3 it :3
    Maarja ik ben dan ook geen belg :3 :W


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik vind zo van die grappen idioot. Zowel moppen over Nederlanders en Belgen.


    Ex astris, sciencia

    Sommige zijn leuk maar bij sommige denk ik van Come on.. Mja, ik wil er wel eens paar horen over Nederlanders (: Duss, wie kan er wat opnoemen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat wij de moppen van de Nederlanders sneller begrijpen als zij de onze. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I don't care, het zijn slechte moppen anyways


    All I have in life, is my imagniation.

    aberforth schreef:
    Zo zijn er in België net dezelfde moppen, maar met Nederlanders. Ik vind het eigenlijk dom, we spreken allemaal dezelfde taal & nog maken we elkaar belachelijk. :3

    haha, ik vind hem best grappig :x

    Volgens mijn vader maken Belgen moppen dat Nederlanders zo gierig zijn. Hij heeft me er ooit eentje verteld, maar ik ben hem vergeten.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Sudowoodo schreef:
    Sommige zijn leuk maar bij sommige denk ik van Come on.. Mja, ik wil er wel eens paar horen over Nederlanders (: Duss, wie kan er wat opnoemen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    -nederlands hier-
    maargoed, ik begrijp al die grapjes nooit:Y)
    er zijn weinig grappen die ik snap(cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt