• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    'Misschien wel, misschien niet. Wie zal het zeggen?', zei ik.
    'Geldt de regel over mijn shirt nog? Ik voel me naakt', glimlachte ik en keek naar mijn vervromelde shirt die als een grijs hoopje op de grond lag.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Ach ja, ik denk dat het vanzelf wel zal blijken,' zeg ik met een lachje en druk weer een kusje op zijn kaaklijn, en dan nog een, en dan nog een.
    Hij vraagt of hij zijn shirt aan kan doen, hij voelt zich naakt en ik moet er om lachen.
    'Thsjaa, jij vroeg of je straf kreeg,' zeg ik dan en ga met mijn vinger vanaf zijn borstkas naar beneden, naar zijn abs.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Als antwoord op mijn vraag volgden er meerdere kusjes op mijn kaaklijn.
    Ik gromde.
    'Thsjaa, jij vroeg of je straf kreeg', zei ze speels en liet haar vingers over mijn borstkas richtig mijn buikspieren glijden, waardoor mijn adem stokte.
    'Niet, doen', lachte ik en pakte haar hand vast, waar ik een kusje op drukte.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [haha thnx jaimster =), voor de link]

    Noralie Anderson
    'Oe sexy hoor, dat grommen,' zeg ik met een speels lachje en ik kijk naar hem.
    Hij pakt mijn hand dan vast en lacht niet doen en hij drukt lief een kusje op mijn hand.
    Ik breng gewoon mijn andere hand erheen en doe gewoon hetzelfde met een lachje op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics + ik voel me Lonely, want iedereen is bezit en dus heb ik hier niks te doen... :'(]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Bentley Heathrow

    Met een stout lachje bracht ze haar andere hand erheen.
    Ik kreeg een rilling en trok mijn rug hol.
    Ik kon nu ook haar andere hand pakken, maar dan zou het te veel opvallen. Misschien zag ze hem niet eens, dan scheelde weer een levensverhaal.
    In plaats daarvan trok ik haar dichter bij me en drukte mijn mond op haar lippen en tikte met mijn tong tegen haar onderlip, waar ik zacht in beet.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DreamWishes schreef:
    [Mijn topics + ik voel me Lonely, want iedereen is bezit en dus heb ik hier niks te doen... :'(]
    [Bentley is met Noralie bezig en Rafael wil niet worden gestoord omdat hij zich nog kut voelt, en hij heeft filmavond met zijn zusje, dusja, sorry! :c]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [mijn topics]

    [Surryy Naoomzzzz! ): Misschien dat je met..... Geen idee wie x)]

    Noralie Anderson
    Hij krijgt een rilling en een lachje zit rond mijn lippen. Hij trekt me dan dichterbij zich en drukt zijn lippen op die van mij. Eerst voel ik zijn tong en daarna zijn tanden in mijn lip en ik maak een zacht geluidje en open mijn mond een stukje en verken gewoon weer zijn mond, ondanks dat ik dat eerder deze avond ook al gedaan heb. Dit gaat me nog zoveel problemen opleveren. Maar daar kan en wil ik nu gewoon even niet aan denken. Ik ga op Bentley zitten met mijn benen aan weerszijden van hem zonder de kus te verbreken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Verader! Jaimz! Whaha! Ik kan niemand in dit topic vertrouwen! XD Whaha. *Feeling lonely dus probeert grappig te zijn wat mega faalt* .....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja sorry hoor :P

    En sorry, wat is een verader? :Y)

    Or did you mean verrader? o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Gelukkig raakte ze hierdoor wat afgeleid. Ik hoorde hoe ze een klein geluidje maakte toen ik in haar lip beet.
    Ze ging op me zitten en legde haar knieën beide aan een andere kant van mijn buik.
    Dit alles zonder onze zoen te verbreken.
    Ik liet mijn handen langs haar middel gelijden en legde ze toen op haar onderrug.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Wat bedoelde je eigenlijk met 'misschien zag ze hem niet eens?' x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.