• mijn haarkleur x3, ik verf al een tijdje mijn haren. Maar mijn moeder vindt het niet echt mooi, mijn vader noemt 't een orang oetan kleur.. Nu wil ik dus weten of jullie een andere leuke kleur weten voor mij + mijn huidskleur. Want ik kan niet met nóg lichter aankomen, want dat staat denk ik niet echt. Ik heb al een keer een paarachtige/aubergine kleur gehad dat was wel leuk, en een keertje zwart en donkerbruin. En highlights enz, maar nu wil ik niet echt heel donkerbruin ofzo. Dus ;

    - Zeggen wat je van mijn haarkleur vindt
    - Welke haarkleur(en) jullie dan voor mij in petto hebben


    x


    Eerst was het zo


    Nu zo(ik heb mijn haren in die tijd niet nog een keer geverft)

    Ohja ik kan tegen een stootje dus brand maar los !

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 20:48 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik denk dat donkerbruin je wel zou staan, misschien iets richting mahonie? En anders zou rood denk ik ook wel mooi zijn, maar dat is wel erg gewaagd. Voor lichter zou ik zeker niet gaan want sorry, maar ik vind dat blond niet zo staan bij jou :x


    “Love is a contradiction.”

    BEARD schreef:
    Ik vind het niet bij je huidskleur passen, om heel eerlijk te zijn. Misschien zwart of rood? Dat blonde staat ook leuk, maar daar ben je een stuk bleker.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pemberley schreef:
    Ik denk persoonlijk dat hazelnootkleurig met iets lichtere highlights jou wel mooi zou staan (:


    Dit vind ik iets te licht.


    Food.

    Die eerste foto vind ik wel mooi, maar ik denk dat donkerder je nog beter zou staan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Het staat je wel leuk moet ik zeggen!
    maar ik denk dat donkerblond/lichtbruin je wel zal staan
    en chocoladebruin ook wel.
    ik zou niet voor zwart of rood etc. gaan, dat zal je denk ik minder staan....
    omdat je al een warme huid hebt van jezelf, zou ik een koele kleur kiezen voor in je haar:)

    Ik snap die opmerking van je vader wel. Ik zou een stuk donkerder gaan, toch donkerbruin of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik vind het eigenlijk best leuk bij je staan :O
    en rood denk ik dat dat ook wel leukl zal staan


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.