• hey allemaal :)
    ik heb een cover nodig voor mijn eerste story op quizlet!


    Dit zijn de plaatjes.
    Ik ben nog niet uit of de titel hetzelfde blijft, dus geen tekst. anders word het weer een gedoe om het weg te halen :p





    super lief van de mensen die t proberen!

    thanks xx

    Hmm, ik ga het voor je proberen ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.



    Sorry, het lukt me niet zo goed. Met name omdat ze van verschillende formaten zijn dus dan worden ze van mindere kwaliteit. Meestal baseer ik het uiterlijk op de titel maar aangezien die er niet is...
    Als je wilt dat ik er iets aan verander dan hoor ik het wel. Ook als ik iets eraan moet toevoegen. Sorry maar wist niet zo heel goed wat ik ermee aan moest XD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Photoshop is het beste programma. Maar heel moeilijk om te begrijpen.
    Ik heb photoshop niet en geen fotofiltre.
    Maar wil je de plaatjes per se in één?


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    DeathWolf schreef:
    Photoshop is het beste programma. Maar heel moeilijk om te begrijpen.
    Ik heb photoshop niet en geen fotofiltre.
    Maar wil je de plaatjes per se in één?


    Ik heb dat programma niet eens :Y) Daarom is de mijne waarschijnlijk ook zo mislukt XD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    oh hij is best mooi hoor! :D
    misschien ga ik hem gebruiken :)
    thankss

    Vind je? Haha
    Graag gedaan!


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik probeer wel wat!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."


    Die van mij ^.^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Wauw thanks mockingjays!

    Ik wil ook nog wat proberen :]
    Je krijgt het morgen (vandaag, in de middag)


    Credendo Vides

    OneDreamx schreef:
    Wauw thanks mockingjays!


    Graag gedaan (':


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Up? :$

    Ik had het al geprobeert maar er kwam niks moois uit, ik was zo verg ekomen dat ik Harry met het meisje samen in het hartje van dat andere meisje had gezet alleen ik wist niet wat ik met de rest aan moest.


    I'm a fighter, let me go.

    ah geeft niks hoor.

    ik probeer het zelf ook nog een keer en anders gebruik ik een van hierboven :)

    Sorry !! Ik had nu pas tijd om er aan te beginnen, maar ik kan de eerste twee plaatjes niet openen :(


    Credendo Vides