• Ik, een middelmatige fan die door haar zusje naar alle ATL shows wordt meegesleurd, heb zin in een concert van hen. Ik heb waarschijnlijk de slag van de molen gekregen, maar ik heb daar nu echt eens zin in. Ongelofelijk gewoon.
    Wie heeft nog meer zin in een concertje van hen? Of mss in iets anders ...

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 15:20 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Toen ik jouw ticket ook eens had betaald was dat 17.50, maar de vorige keer weet ik niet meer. Kan 25 geweest zijn, but I'm not sure.

    Anyways.
    05:21
    No regrets boy.

    De laatste keer waren ze nog goedkoop vond ik.
    Haha, those sluts

    McTrusty schreef:
    (...)
    De laatste keer waren ze nog goedkoop vond ik.
    Haha, those sluts
    Vond ik ook. Maar YMAS sloeg toch alles vond ik. Present from heaven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ikkeee ! en ik wil stiekem ook nog eens naar Tokio Hotel ;x

    Ik kan niet wachten tot het 11-11 is.
    Veel plezier op het concert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Ik kan niet wachten tot het 11-11 is.
    Veel plezier op het concert.
    Hahah er is gene, maar ik heb er gewoon zin in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Hahah er is gene, maar ik heb er gewoon zin in.

    Ow, sorry verkeert begrepen. NA voor de volgende keer dat je gaat veel plezier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ze alles live gezien op een festival,
    maar ik heb daar de meeste van de tijd liggen te moshen samen met een stel andere jongens die ik daar leerde kennen en mijn beste vriendin. Maar ze zijn echt super grappig live en hebben leuke liedjes, ook al ben ik niet echt een fan ofzo. Ik kan wel zeggen, dat ik veel plezier daar heb gehad, it was so awesome!

    Storytime schreef:
    (...)
    Ow, sorry verkeert begrepen. NA voor de volgende keer dat je gaat veel plezier.
    Komt in orde. Maandag ga ik al naar Simple Plan, en in november wil ik naar ADTR en dan in december naar YMAS en als ATL komt, zal ik ook wel weer gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Loveless schreef:
    Ik heb ze alles live gezien op een festival,
    maar ik heb daar de meeste van de tijd liggen te moshen samen met een stel andere jongens die ik daar leerde kennen en mijn beste vriendin. Maar ze zijn echt super grappig live en hebben leuke liedjes, ook al ben ik niet echt een fan ofzo. Ik kan wel zeggen, dat ik veel plezier daar heb gehad, it was so awesome!
    Heb ik ook. Ik ben niet echt fan, maar mijn zus wil dat ik altijd meega en ik amuseer mij daar dan steeds rot. En ik kan het niet verdragen als ze op ATL beginnen moshen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Heb ik ook. Ik ben niet echt fan, maar mijn zus wil dat ik altijd meega en ik amuseer mij daar dan steeds rot. En ik kan het niet verdragen als ze op ATL beginnen moshen.


    Nee, dat is zo sneu. Het is totaal de muziek er niet voor en dan wordt een gillend geduw.


    SLOAN.

    Ik wil zo graag naar Wiz Khalifa met mijn vriendin, maar het is in Brussel en ik woon in antwerpen, en met de trein weet ik mijn weg niet enso ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Broadcaster schreef:
    (...)

    Nee, dat is zo sneu. Het is totaal de muziek er niet voor en dan wordt een gillend geduw.
    HEt is gewoon niet de muziek om zoiets op te doen en soms is dat ook zo'n fallende mosh dr nog eens bij. Zonde voor de naam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ook eigenlijk wel weer zin in een ATL concert. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Heb jij ook geen ATL verhaal? Maar je bent toch niet echt fan van hen? xd Anyway, ik heb hen nog nooit gezien, maar zou dat best wel eens graag doen. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wil naar YMAS ! ):